Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «الیجا کامینگز» رئیس کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا، با ارسال نامه‌ای به کاخ‌سفید اعلام کرد جارد کوشنر، مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از پیام‌رسان واتس‌اپ و ایمیل شخصی برای انجام امور دولتی استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامینگز در این نامه تاکید کرده است که کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان اطلاعاتی موثق به دست آورده است که نشان می‌دهد برخی مقامات کاخ‌سفید از جمله جارد کوشنر از پیام‌رسان و ایمیل شخصی برای انجام امور دولتی استفاده می‌کنند. بر اساس آنچه که در این نامه آمده است کوشنر پیام رسان واتس‌اپ را برای پیشبرد امور مربوط به کاخ سفید همچون ارتباط با مخاطبین خارجی، انتخاب کرده است. همچنین، ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا و همسر کوشنر قوانین فدرال را با اعلام نکردن همه ایمیل‌های رسمی خود نقض کرده است.

این عضو دموکرات از کاخ‌سفید برای عدم ارائه اسناد اساسی به کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان که بار‌ها درخواست شده بود، انتقاد کرده است. او در این نامه نوشت: کاخ سفید با عدم ارائه اسناد و اطلاعات درخواست شده، در روند انجام تحقیقات کمیته در خصوص نقض قوانین فدرال توسط مقامات کاخ سفید خلل ایجاد کرده است. در واقع، کاخ سفید هیچ یک از اسناد خواسته شده را به کمیته ارائه نکرده است.

کامینگز در این نامه آورده است: طبق گفته‌های «اَب لوول» مشاور شخصی ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر، آن‌ها هنوز از پیام‌رسان واتس‌اپ برای انجام امور رسمی خود در کاخ سفید استفاده می‌کنند.

لوول پیشتر به استفاده ایوانکا ترامپ از سرور ایمیل‌های شخصی که به تایید کمیته نظارت و اصلاحات نرسیده، در امور مربوط به دولت خبر داده بود.

این نخستین بار نیست که مقامات عالی‌رتبه کاخ سفید به استفاده از پیام‌رسان شخصی در انجام امور مربوط به دولت متهم شده‌اند. در سال ۲۰۱۵، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا متهم به استفاده از یک سرور ایمیل خصوصی برای انجام امور دولتی شد که برخلاف قوانین آمریکا است و شکست او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاخ سفید شبکه های اجتماعی دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو هیات علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی