Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@11:23:04 GMT

هنرپیشه‌ای که برای گذران زندگی لباس مرغ پوشید!

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۳۸۸

هنرپیشه‌ای که برای گذران زندگی لباس مرغ پوشید!

بیشتر بازیگران مشهور در گذشته برای تامین مالی زندگی خویش، به شغل‌های کم درآمد روی می‌آوردند. آفتاب‌‌نیوز : بیشتر بازیگران مشهور در گذشته خود برای تامین مالی زندگی خویش، به شغل‌های کم درآمد که معمولاً شامل خدمتکاری و یا در بهترین حالت متصدی فروشگاه‌ها می‌شود، روی می‌آوردند.
بعضی نیز مانند برد پیت به شغل‌های عجیب تری مشغول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با لباسی شبیه یک مرغ بزرگ برای رستورانی به نام «ال پولو لوکو» مشتری جذب می‌کرد.
پدر او در یک شرکت حمل و نقل و مادر او نیز در مدرسه‌ای به عنوان مشاور کار می‌کرد، او در دانشگاه میزوری در رشته خبرنگاری تحصیل کرد و در روزهای پایانی فارغ التحصیل شدنش از علاقه خود به سینما مطلع شد و از آنجا که در شهر میزوری فیلمی ساخته نمی‌شود، به لس آنجلس مهاجرت کرد.
او در سال ۱۹۹۱ در فیلم «تلما و لوییز» نقش کوتاهی بازی کرد و بد از بازی در این فیلم به تدریج وارد سینمای هالیوود شد و سال ۱۹۹۵ به یک فوق ستاره تبدیل شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازیگران سینما برد پیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، نشست هماهنگی دیدارهای گروه D رقابت‌های مرحله گروهى جام ملت‌هاى فوتسال آسيا در ساعت ١٠ صبح امروز به وقت محلی با حضور ناظران AFC، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، كويت، بحرين و افغانستان در شهر بانكوگ برگزار شد. 

در این جلسه كه با حضور سرپرست تيم و مدير رسانه ای تیم ملی فوتسال ایران برگزار گرديد، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦:٠٠ به وقت تايلند (١٢:٣٠ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.
تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌های آسیا به مصاف افغاستان می رود و سپس آماده مصاف برابر کویت و بحرین می‌شود.

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • طرح ملی زندگی با آیه‌ها برای مدت طولانی اجرا می‌شود
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند