Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@07:37:19 GMT

نمایشگاه صنایع دستی دردشتی گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۴۰۸

نمایشگاه صنایع دستی دردشتی گشایش یافت

به گزارش ایرنا، فرماندار دشتی روز جمعه در این آئین گفت: برگزاری این نمایشگاه بهترین فرصت برای معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی و تولیدات روستائیان و عشایر شهرستان به سایر شهروندان و مسافران نوروزی است.
عبدالله نادری افزود: روستائیان و عشایر شهرستان دشتی در زمینه تولید صنایع دستی از شهرستان های پیشتاز و موفق استان بوشهر و حتی جنوب کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادری اضافه کرد: با توجه به قدمت هنر عبابافی در دشتی با تلاش دهیاران و ارائه آموزش های لازم از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان تعداد هنرجویان و توید کنندگان این صنعت افزایش یافته است.
فرماندار دشتی تاکید کرد: امروز صنایع دستی یکی از بهترین فرصت ها برای اشتغال روستائیان و عشایر است.
وی یادآور شد: سال گذشته با حمایت دولت تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت به 230 نفر در این شهرستان پرداخت شده است.
در این نمایشگاه صنایع دستی شهرستان دشتی شامل عبا بافی، گبه، گلیم، فرش دستی و انواع غذاها و شیرینی های محلی روستائیان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
روستای میانخره بخش مرکزی دشتی با 250 نفر جمعیت در 95 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان بوشهر صنایع دستی صنعت فنی و حرفه ای نمایشگاه صنایع دستی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت عکاسی جاذبه‌های گردشگری خنداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب از برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت عید سعید فطر و جهت ترویج فرهنگ و هنر، روز گذشته رویداد مسابقه عکاسی از جاذبه‌های شهرستان در بازارچه صنایع دستی شهرستان برگزار شد.

 احمد میرزایی افزود: به پنج نفر از کسانی که تصاویرشان بازدید بالاتری داشته باشد جوایز ارزنده‌ای از طرف این اداره اهدا می‌شود. البته عکس‌های برگزیده  برای معرفی جاذبه‌ها در فضای مجازی به نمایش در می‌آید.

به گفته میرزایی نفرات برتر این رقابت عبارتند از: نفر اول فاطمه نعیمی، نفر دوم حسام شرفی، نفر سوم رضا حسینی، نفر چهارم محمدرضا سلیمی و نفر پنجم فاطیما نعیمی.

دیگر خبرها

  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • ۴۷ میلیارد ریال وام به هنرمندان صنایع دستی ساوه پرداخت شد
  • گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور
  • بیش از ۶ هزار نفر در دوره های صنایع‌دستی آموزش دیدند
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در سرخه
  • رقابت عکاسی جاذبه‌های گردشگری خنداب
  • برگزاری نمایشگاه مشترک صنایع دستی قطر و هرمزگان در بندرعباس
  • نمایشگاه مشترک قطر و هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود