Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نیروهای ارتش این کشور صبح پنجشنبه طی یک عملیات اطلاعاتی در منطقه  اموری شهرستان چاغی واقع در ایالت بلوچستان این کشور موفق شدند چهار سرباز مرزبان ایرانی را آزاد و به مقامات ایرانی تحویل دهند.

بر اساس این بیانیه نیروهای ارتش پاکستان بر اساس یافته‌های اطلاعاتی مبنی بر ورود تروریست‌های یک سازمان ممنوعه به خاک پاکستان از طریق مرز با افغانستان توانستند پس از تبادل آتش از فاصله 3 کیلومتری، چهار نظامی ایرانی ربوده شده را از مخفی‌گاه موقتی تروریست ها آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شماری از مرزبانان ایرانی مهرماه سال ٩٧ به دست گروه‌ جیش‌العدل در نقطه صفر مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته شده و به داخل خاک پاکستان منتقل شدند.

ارتش پاکستان از چند روز آینده ادامه کار حصار کشی مرز مشترک بین خود و جمهوری اسلامی ایران را عملیاتی خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پاکستان خاک استان سیستان و بلوچستان جمهوری اسلامی ایران پاکستان مرزبان ایرانی عملیات اطلاعاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جدید رئیسی به دستگاه های اطلاعاتی کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که امروز - شنبه - برگزار شد،‌ گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر، اساس کار بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

بنابر روایت ایسنا، رئیس‌ دولت ادامه داد: جمهوری اسلامی علیرغم وجود تحریم‌ها و تهدیدهای متعدد توانسته در زمینه مبارزه با مواد مخدر موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897580

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • دومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • نیروهای مسلح زینت ولایت، عزت دین و ضامن امنیت کشور هستند
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه‌های اطلاعاتی کشور
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه های اطلاعاتی کشور
  • بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند