Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:55:18 GMT

سانحه رانندگی در سبزوار 4 کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۵۳۴

سانحه رانندگی در سبزوار 4 کشته بر جای گذاشت

سبزوار- ایرنا- مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تصادف دو دستگاه خودروی سواری در محدوده شهرستان سبزوار چهار کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت.

مسلم فائق نیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو پارس با یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 50 جاده سبزوار- بردسکن برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: چهار نفر از مجروحان این تصادف به علت شدت جراحات در محل حادثه جان باختند و شش مصدوم دیگر هم پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به وسیله اورژانس 115 به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
فائق نیا گفت: در حادثه ای دیگر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در کیلومتر 95 جاده سبزوار- شاهرود 9 مصدوم بر جای گذاشت که اورژانس آنها را به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل کرد.
26 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 29 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می کنند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
1922/8145/7495

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سوانح رانندگي كشته و مصدوم سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم