Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@04:16:33 GMT

هلال احمر دزفول به 760 خانوار امدادرسانی کرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۶۵۹

هلال احمر دزفول به 760 خانوار امدادرسانی کرد

عظیم رضای مرساق روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پست کوهستانی هلال احمر دزفول در شهیون و پست ساحلی هلال احمر در بوستان علی کله مستقر هستند و همه روزه به شهروندان خدمات رسانی می کنند.
وی اظهار داشت: 50 عملیات کوهستانی، ساحلی و سیلاب در سال 97 توسط نیروهای هلال احمر در دزفول انجام شد و بیش از 100 نفر از گم شدگان در کوهستان یا افراد گرفتار در سیلاب نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمعیت هلال احمر دزفول افزود: بیش از 2 هزار نفر برای ارائه خدمات هلال احمر به 2 پایگاه کوهستانی و ساحلی دزفول مراجعه کردند که اکثریت آنها به صورت سرپایی درمان و 100 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
دزفول با وجود رودخانه دز و 2 بخش کوهستانی سردشت و شهیون سالانه شاهد حوادثی چون غرق شدن افراد در رودخانه و سقوط از ارتفاع است.
از سویی گرفتار شدن گردشگران در مناطق کوهستانی و سخت گذر دزفول از دیگر مواردی است که نیروهای امدادی را به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات پیشرفته با مشکل مواجه می کند.
تعداد اعضای جمعیت هلال احمر دزفول بیش از سه هزار نفر است که 500 نفر آنها عضو فعال هستند.
7278/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جمعیت هلال احمر خدمات رسانی درمان رئیس جمعیت هلال احمر هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل در ۵۳ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو رضا فلاح اعلام کرد: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز‌های اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستا افزود: ۱۱۱ نفر توسط هلال احمر نیز اسکان داده شدند.

وی به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

لازم به ذکر است تا کنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان و بافت تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته اند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی