Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@19:34:51 GMT

تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه لرستان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۶۹۰

تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه لرستان

حجت‌الاسلام فضل‌الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های معاونت تهذیب حوزه علمیه لرستان، از تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: شورای تهذیب با هدف رصد برنامه‌های تربیتی و تهذیبی ایجاد شده است و گزارش ماهانه این شوراها در مدارس ارزیابی و رصد می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات درس اخلاق، از برگزاری ۶۰۰ جلسه درس اخلاق طی سال‌جاری در مدارس علمیه استان خبر داد و افزود: این کلاس‌ها با حضور اساتید داخل و خارج استان برگزار شده‌اند.
حجت‌الاسلام پیرمحمدی اضافه کرد: از سال آینده نیز تلاش خواهد شد تا جلسات و مباحث اخلاقی سلسله‌وار در مدارس علمیه استان برگزار شود .
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به این‌که برگزاری جلسات اخلاق برای تعمیق تهذیب و اخلاق طلاب ضروری است، افزود: برای تربیت مبلّغانی مهذب و کارآمد باید جلسات اخلاق به‌صورت مستمر برگزار شود .

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی مدارس علمیه لرستان معاون حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود

سلسله جلسات تدبر در سوره مبارکه رعد با تدریس هانی چیت‌چیان، در مسجد کوی دانشگاه تهران از سر گرفته می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سلسله جلسات تدبر در سوره مبارکه رعد از امروز، یکشنبه 26 فروردین، در مسجد کوی دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.

این جلسه که از سوی مدرسه دعا و نظام‌سازی وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود، با تدریس هانی چیت‌چیان، کارشناس و مدرس قرآن، دایر خواهد بود.

پیش از آغاز ماه رمضان چهار جلسه از جلسات تدبر در سوره رعد با تدریس چیت‌چیان برگزار شده بود و امروز جلسه پنجم این محفل قرآنی بر پا خواهد بود.

 

اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند

 

علاقه‌مندان به یادگیری آموزه‌های سوره رعد می‌توانند به صورت غیر حضوری و با مراجعه به نشانی اینترنتی  https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/madresedoa  در این جلسه قرآنی شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • جلسات منتورینگ برخط رویداد «بازی‌آرا» برگزار شد
  • حوزه درس امام(ره)
  • اخلاق آیت‌الله "مروج" همچون کلاس درسی برای همگان بود
  • حضور روحانیون در مدارس تیزهوشان برای تقویت اعتقادات نخبگان
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود
  • ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در استان هرمزگان از ابتدای مهرماه
  • نشست شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هرمزگان