Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، پس از طغیان رودخانه «میسوری» که به فرو رفتن یک سوم پایگاه هوایی نبراسکای آمریکا به زیر آب منجر شد، اکنون سیلاب آمیخته با کوهی از محصولات ذرت از مزرعه‌های اطراف، در حال نزدیک شدن به این پایگاه است.

سیل که از یک هفته پیش آغاز شده، امروز جمعه آب‌های گل آلود را وارد ۸۰ ساختمان در پایگاه نیروی هوایی آفوت Offutt در شهر اوما‌ها کرد و بخشی از باند فرودگاه آن را زیر آب برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقر فرماندهی آسیبی ندیده است، اما موقتا تعداد کارکنان را به نصف کاهش داده است.

دیوید تتلی، متخصص امنیت دریایی و تغییرات آب و هوایی اعلام کرد فرورفتن حدود ۷ فوت از ساختمان‌های پایگاه هوایی در زیر آب، یاد آور تغییرات جدی آب و هوایی است تا یک مشکل ساحلی.

دولت ترامپ به هشدار‌های نظامی مبنی بر اینکه تغییرات آب و هوایی یک تهدید امنیتی ملی است توجهی نشان نداده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک‌های سپاه به این پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد

موشک های سپاه، پایگاه هوایی نواتیم را هدف قرار دادند.

بنا بر گزارش ایرنا، این پایگاه که در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه صحرای نقب و در نزدیکی شهر بئر السبع قرار دارد، با برخورداری از یک باند پرواز ۳۴۰۰ متری، آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده‌های F-35 رژیم صهیونیستی است.

بهمن‌ماه سال گذشته نیروی هوافضای سپاه، طی رزمایشی تهاجم موشکی به نمونه شبیه‌سازی شده آشیانه‌های این پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را تمرین کرده بود.

این پایگاه از مرزهای غربی ایران، حدود ۱۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • عطوان: تهدید اسرائیل جنگ روانی است/موشک‌ها دوپایگاه هوایی را تارومار کرد
  • تهدید اسرائیل درباره حمله به ایران جنگ روانی است |‌ موشک‌های ایران ۲ پایگاه هوایی را تارو مار کرد
  • تهدید اسرائیل جنگ روانی است/موشک‌هادوپایگاه هوایی را تارومار کرد
  • چند موشک ایران به دو پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد؟
  • حمله ایران به پایگاهی که نتانیاهو از همان‌جا تهدید می‌کرد
  • حمله ایران به پایگاهی که نتانیاهو از آنجا تهدید می‌کرد
  • بایدن به تهدید دیپلماتیک ایران بسنده کرد
  • موشک‌های سپاه به این پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد
  • موشک‌های سپاه به این پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد +عکس
  • پایگاههای نظامی اهداف پاسخ ایران به اسرائیل