Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:47:40 GMT

تابلوی ورودی اندیمشک از سمت دزفول برداشته شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۰۴۵

تابلوی ورودی اندیمشک از سمت دزفول برداشته شد

به گزارش خبرنگار ایرنا و به گفته منابع محلی، شورای تامین استان خوزستان این تصمیم را گرفته است تا مقامات کشوری نتیجه نهایی درخصوص محل نصب تابلوی 2 شهر را اعلام کنند.
گروه های ویژه و نیروهای امنیتی مسیرهای منتهی به جاده و محل تابلو را برای ساعاتی مسدود کردند و تردد در جاده دزفول اندیمشک ممنوع شد.
نصب تابلوی ورودی دزفول از سمت اندیمشک در یک ماه اخیر با تنش هایی بین تعدادی از شهروندان دزفول و اندیمشک همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چهارشنبه شب گذشته نیز درگیری جمعی از شهروندان اندیمشک و دزفول در جاده منتهی به دزفول موجب مصدوم شدن تعدادی از شهروندان 2 شهر و وارد آمدن خسارت به اموال عمومی و دانشگاه جندی شاپور دزفول شد.
هنوز آمار دقیقی از خسارات مالی این درگیری از سوی مسئولان اعلام نشده است.
اوضاع در حال حاضر در اندیمشک و دزفول تحت کنترل است.
7281/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خوزستان اموال عمومی نیروهای امنیتی دزفول اندیمشک 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، یکی از دغدغه‌های این فدراسیون در چندسال اخیر به موضوع گران شدن زمین‌های ورزشی باز می‌گشت. این فدراسیون از مدت‌ها قبل با هدف ارزان ‌شدن این رشته ورزشی، راهکارهای مختلف را مورد بررسی قرار داد که در نخستین گام مقرر شد مرکز ملی تنیس(باشگاه استقلال)‌ تسهیلات ویژه‌ای را برای قهرمانان و ورزشکاران این رشته در نظر بگیرد.

بر این اساس ۱۰۰ نفر اول رنکینگ کشوری در دو بخش دختران و پسران در تمامی رده‌های سنی می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ و در طول ایام هفته، با قیمت ۱۵۰ هزار تومان زمین در اختیار گرفته و به تمرینات شخصی خود بپردازند.

گفتنی است اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی تنیس همچنان بصورت رایگان، با امکانات و ‌تسهیلات اردویی ویژه برگزار خواهد شد.

از سویی دیگر بسیاری از مسوولان باشگاه‌های تنیس جهت شرکت در این پویش به فدراسیون اعلام آمادگی کرده و درصدد هستند با ارائه راهکارهای دیگر، شرایط مختلف و بستر مناسبی را برای توسعه این ورزش در دستور کار قرار دهند که کارهای کارشناسی آن در دست اقدام است، فدراسیون تنیس کشورمان نیز آماده همکاری کامل با آنها بوده و از این حرکت در راستای تعمیم و توسعه ورزش تنیس استقبال می‌کند.

کد خبر 6085675

دیگر خبرها

  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور | عکس
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • (عکس) شاهکار جنجالی راهسازی؛ تیر چراغ برق وسط جاده کمربندی دهلران به اندیمشک!