Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@09:32:39 GMT

پوستر تازه خانه طراحان در سالروز وفات حضرت زینب(س)

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۰۷۰

پوستر تازه خانه طراحان در سالروز وفات حضرت زینب(س)

خانه طراحان انقلاب اسلامی به مناسبت ۱۵ رجب؛ سالروز وفات پرچم‌دار نهضت عاشورا، حضرت زینب(س) پوستر تازه خود را منتشر کرد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز 15 رجب، سالروز وفات اسوه صبر و استقامت، بانوی قهرمان کربلا، حضرت زینب کبری(س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضرت زینب(س) همسر عبدالله بن جعفر بودند و در واقعه کربلا در کنار برادر بزرگوارشان امام حسین(ع) حضور داشتند. با پایان یافتن واقعه عاشورا، ایشان و دیگر بازماندگان کاروان حضرت سیدالشهدا(ع) به اسارت درآمدند و نخست به کوفه و از آنجا به شام برده شدند.

خطبه شیوا و بلیغ حضرت زینب کبری (س) در کوفه و همچنین در مجلس یزید ملعون، حاضران را به شدت تحت تأثیر قرار داد؛ تا جایی که یزید مجبور شد ابن زیاد را مسبب شهادت امام حسین (ع) بخواند و او را لعن کند.

حضرت زینب(س) را به سبب مصیبت‌های فراوانی که در طول حیاتشان به چشم دیده‌اند، اُمّ المَصائب لقب داده‌اند.

به مناسبت سالروز وفات بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب(س)، خانه طراحان انقلاب اسلامی پوستر تازه خود را با عنوان "نوری دمید و قبله هر آفتاب شد" منتشر کرد.

این پوستر توسط میلاد سلیمی طراحی و اجرا شده است.

خبرگزاری تسنیم سالروز وفات پرچم‌دار نهضت عاشورا، حضرت زینب کبری(س) را به پیروان راستین این بانوی حماسه آفرین تاریخ کربلا تسلیت می‌گوید.

ملت ایران خوش درخشید +پوسترپوستر تازه خانه طراحان به مناسبت میلاد امام علی(ع)پوستر تازه خانه طراحان به مناسبت شهادت امام هادی(ع)+عکس

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط خانه طراحان انقلاب اسلامی پوستر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه طراحان انقلاب اسلامی پوستر خانه طراحان انقلاب اسلامی پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت. 
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است. عنکبوت (۶۹)
سلام علیکم:
۲۹فروردین‌ماه، یادآور حماسه ماندگار جان‌برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیرو‌های مسلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش‌آفرینی تعیین‌کننده در برابر دشمنان پلید و قسم‌خورده این سرزمین، ایستاده و مقتدرانه از کیان، امنیت و تمامیت ارضی و اقتدار ایران عزیز اسلامی دفاع نمودند و مفتخر به دریافت عناوین غرورآفرین و ارزشمند «ارتش حزب‌الله» و «ارتش متدین» از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) گردیدند.
اینجانب در نهایت ادب، روز ارتش که روز بزرگداشت حماسه آفرینی‌های غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادآور دلاوری بزرگ مردانی از جنس ایمان و رشادت که در سایه راهنمایی‌های بی دریغ حضرت امام راحل با بذل جان و تقدیم هزاران شهید، نقش اساسی در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند تقدیر و تشکر را داشته و آرزوی سعادت، سلامت و توفیقات روزافزون در خدمت به اسلام عزیز و امت بزرگ اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای سبحان خواهانم.
 ناصر عتباتی
 رئیس شورای قضایی و رئیس کل
دادگستری استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • طرح جدید دیوارنگاره میدان حضرت ولی‌عصر(عج) زنجان