Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی گوهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرایی شدن طرح نوروزی در استان کردستان همزمان با سایر نقاط کشور، گفت: طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به وضعیت تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان کردستان، افزود: میزان تردد در جاده‌های استان کردستان حدود ۵ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه کردستان به وضعیت تصادفات در جاده‌های این استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه همانند دیگر نقاط کشور در این ایام وقوع تصادفات منجر به مرگ در استان کردستان نیز گزارش شده است.

وی یادآور شد: از زمان آغاز طرح نوروزی در کردستان ۴ فقره تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان رخ داده است.

گوهری اظهار داشت: متأسفانه در جریان وقوع این چهار تصادف در مجموع، ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، افزود: انتظار می‌رود که رانندگان وسایل نقلیه برای جلوگیری از وقوع تصادفات جانب احتیاط را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه کردستان گفت: مأموران پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان حضور دارند ولی رعایت قوانین از سوی رانندگان خیلی لازم و ضروری است.

کد خبر 4573512

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه