Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زاهدان گفت: تلاش مان را برای رشد علمی، اقتصادی و امنیتی جهت رشد و شکوفایی بیشتر کشورمان در سال جدید دوچندان کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زاهدان در جمع خبرنگاران، عید نوروز به ملت ایران، خاصه مردم سیستان و بلوچستان، پیران،جوانان و همه اقشار، اقوام و مذاهب، تبریک و تهنیت عرض کرد و گفت: مردم در سال گذشته با تنگناهای اقتصادی و مشکلات معیشتی مواجه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همچنین سال گذشته شاید برخی نا امنی ها خصوصا در استان بودیم که به برکت هوشیاری سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان خنثی شد.

 

امام جمعه زاهدان ادامه داد: از برکات ماه های رجب، شعبان و رمضان برای رشد اخلاق معنوی و تهذیب نفس بهره لازم ببریم.

 

محامی گفت: همچنین تلاش مان را برای رشد علمی، اقتصادی و امنیتی جهت رشد و شکوفایی بیشتر کشورمان دوچندان کنیم.

 

وی افزود: به نیازمندان و دستگیری از مستمندان و برآورده کردن حاجات آنها و رسیدگی به اقشار مستضعف در طول سال اهتمام ویژه داشته باشیم.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف نوروز عید نوروز چهارشنبه سوری ایام نوروز اعتکاف ماه رجب شبستان اعتکاف خبرگزاری مستمندان رشد علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان

آخرین مرحله مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در ۴رشته حفظ، قرائت تقلیدی ومداحی و احکام نماز با رقابت ۶۵نفر از منتخبین مدارس ابتدایی دخترانه دوره دوم، در مسجدالنبی (مسجد مسر) برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان باحضور در مسجد مسر و بازدیداز این مسابقات اجرای این برنامه‌ها را در گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه بویژه نسل جدید موثر دانست. امام جمعه دلیجان درپایان از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

درمرحله اول مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در سه رشته حفظ، قرائت تقلیدی و اذان حدود ۷۰نفر از منتخبین مدارس ابتدایی پسرانه دوره اول به رقابت پرداختند.

منتخبین این مسابقات‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال