Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:48:53 GMT

غلبه حس ناتوانی، عصبانیت و استرس بر مردم این کشور

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۲۷۱

غلبه حس ناتوانی، عصبانیت و استرس بر مردم این کشور

بنیاد «خیریه سلامت ذهنی انگلیس» با انجام یک نظرسنجی، نظر مردم این کشور درباره موضوع خروج از اتحادیه اروپا را جویا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرانس پرس، بر اساس یک نظرسنجی صورت گرفته از جامعه انگلیس که امروز جمعه منتشر شد از هر ده انگلیسی چهار نفر درباره برکسیت حس عصبانیت، عدم قدرت یا نگرانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی را بنیاد خیریه سلامت ذهنی انگلیس – ام اچ اف – انجام داده است تا بررسی کند نظر مردم انگلیس و احساس آنان درباره برکسیت چگونه است و انگلیسی‌ها درباره فرایند جدایی از اتحادیه اروپا چه حسی دارند، با این حس چگونه ارتباط برقرار می‌کنند و چگونه می‌خوابند.

این نظرسنجی نشان داد که ۴۳ درصد انگلیسی‌ها درباره برکسیت حس ناتوانی دارند، ۳۹ درصد از آن عصبانی‌اند و ۳۸ درصد هم نگران آن هستند. ۲۶ درصد از افراد هم گفته‌اند در دوازده ماه گذشته برکسیت هیچ حسی به آن‌ها نداده است. اما ۱۷ درصد هم گفته اند برکسیت به آن‌ها استرس بالایی وارد کرده و ۱۲ درصد هم از بی‌نظمی‌های خواب ناشی از این طرح شکوه کرده‌اند. برخی نیز -حدود نه درصد- گفته‌اند برکسیت در آنان حس امید ایجاد کرده، سه درصد خوشحال بوده‌اند و دو درصد هم به آن اطمینان دارند

این در حالی است که در جریان برگزاری همه‌پرسی برکسیت که در سال ۲۰۱۶ درباره ماندن یا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا برگزار شد ۵۲ درصد به خروج انگلیس از این بلوک رای دادند و ۴۸ درصد گفتند که ماندن در این اتحادیه را ترجیح می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛مارک رولند رئیس بنیاد ام اچ اف در گفتگویی با فرانس پرس گفت: آن‌هایی که به ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا رای داده بودند سه برابر سطح استرس بالاتری نسبت به آن‌هایی دارند که رای‌شان خروج انگلیس از این اتحادیه بود.

بنیاد خیریه ام اچ اف در سال ۱۹۴۹ تاسیس شد و هدف آن کمک به مردم برای فهمیدن، محافظت و درک سلامت روان و ذهنشان بوده است. این نظرسنجی با کمک شرکت نظرسنجی یوگاو و به صورت آنلاین از میان ۱۸۲۳ بزرگسال بین بازه زمانی ۱۲ و ۱۳ مارس برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم

12 سال از تقابل دیدنی رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (35.8MB)

دیگر خبرها

  • فیلم عصبانیت یک شهروند از مسئولان؛ خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند