Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@06:11:18 GMT

سه طرح عمرانی در اردکان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۳۴۴

سه طرح عمرانی در اردکان به بهره برداری رسید

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: همزمان با ولادت امام علی (ع) با یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان هزینه سه طرح‌های برقرسانی به شهرک بنیاد مسکن، زمین ورزش چمن مصنوعی و نیز ساختمان خانه بهداشت روستای سرو سفلی بخش عقدا شهرستان اردکان در مراسمی با حضور مردم و تعدادی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  مدیریت آگاهانهِ امکانات و خدمات در روستاها، یکی از الزامات توسعه در بخش روستایی محسوب می‌شود.

تابش با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به ،رونق تولید، به تبیین الزامات رونق کار در بخش کشاورزی پرداخت و تصریح کرد: در استان یزد به دلیل شرایط اقلیمی خاص و خشکسالی‌های متوالی، توجه به راهکار‌های افزایش بهره‌وری در تولید محصول و مدیریت مصرف آب ضروری است.

وی با اشاره به جایگاه استان یزد در تولید محصولات مختلف کشاورزی در کشور و تولید افزون بر ۱.۶ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی و دامی استان اظهار داشت: امیدوارم با به‌کارگیری راهکار‌هایی همچون افزایش دانش کشاورزان، به‌کارگیری روش‌های نوین تولید و آبیاری؛ همچنین حمایت از فعالان این بخش در قالب تسهیلات موردنیاز و غیره  ضریب پایداری و توسعه بخش کشاورزی استان ارتقا یابد.

همچنین در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد، سرپرست فرمانداری اردکان و جمعی از روسای ادارات، اعضای شورا‌های اسلامی بخش عقدا و مردم روستای سرو سفلی حضور داشتند.

پروژه‌های برق‌رسانی به شهرک بنیاد مسکن با اعتبار ۳۳۰ میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی مرحوم آیت‌الله خاتمی (ره) با ۳۵۰ میلیون تومان و ساختمان خانه بهداشت حضرت سیدالشهدا نیز با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مرکز شهرستان ۹۸ هزارنفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از سه طرح عمرانی در اردکان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن هیرد

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر مجتمع معدنی استان گفت:در سالی که گذشت ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا در کارخانه فرآوری طلای هیرد تولید شد که اینمیزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۴۳ افزایش داشته است.

علیرضا جلالیان با اشاره به اینکه برنامه تولید سال ۱۴۰۲ این کارخانه ۱۳۶ کیلوگرم شمش طلا پیش بینی شده بود، افزود: با همت سرمایه گذار و با ثبت رکوردهای جدید در تولید ماهانه، بیش از ۱۴۷ درصد این برنامه محقق شد.   وی گفت: همچنین در سالی که گذشت عملیات اجرایی طرح توسعه کارخانه طلای هیرد با اعتباری بیش از ۵ هزار میلیارد ریال آغاز شد که با بهره برداری کامل از این طرح، ظرفیت تولید کارخانه به ۴۰۰ کیلوگرم در سال افزایش خواهد یافت.   جلالیان همچنین به بهره برداری دومین کارخانه تولید شمش طلا با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته  عملیات اجرایی کارخانه طلای خونیک نیز با پیش بینی ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار انجام شد  که با بهره برداری از این طرح، سالانه ۴۰۰ کیلوگرم به ظرفیت تولید طلای استان افزوده می شود.    وی همچنین به بهره برداری از فاز نخست طرح انتقال آب به مجموعه معادن هیرد اشاره کرد و گفت : این طرح یکی از مهمترین طرح های زیرساختی این مجتمع بود که با اجرای آن در فاز نخست، آب مورد نیاز صنایع فرآوری طلا در منطقه هیرد تامین شد.   وی تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید در معدن روی ملوند، بهره برداری از نخستین انبار نگهداری مغزه‌های حفاری اکتشافی با اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد ریال، دریافت ۳ فقره پروانه اکتشاف، شروع عملیات اجرایی ساخت ساختمان پایگاه فعالیت‌های اکتشافی و ساختمان نگهبانی هیرد و پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت دومین انبار نگهداری مغزه‌های حفاری را از جمله دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط این مجتمع در سال گذشته عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن هیرد
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • تداوم توسعه منطقه آزاد ماکو با تحقق وعده‌هایی از جنس عمران و آبادانی در سال ۱۴۰۳