Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:25:37 GMT

بیل: آنری و گیگز الگوهای من بودند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۳۴۸

بیل: آنری و گیگز الگوهای من بودند

گرت بیل، ستاره سابق تاتنهام، فاش کرد که در دوران نوجوانی، علاقه زیادی به تماشای بازی های تیری آنری، ستاره آرسنال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل پیش از اینکه در سال 2013 راهی رئال مادرید شود، در تاتنهام نامی برای خود دست و پا کرد اما اکنون فاش کرد که در دوران نوجوانی بازی های آنری در آرسنال را به دقت زیر نظر داشت و دنبال می کرد؛ موضوعی که می تواند خشم طرفداران تاتنهام را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در برنامه "چه پیراهن هایی می پوشیدم" از شبکه بی تی اسپورت گفت:" من عادت داشتم که بازی های آرسنال را زیاد تماشا کنم و واقعا از دیدن بازی های بازیکنانی مانند تیری آنری لذت می بردم.

 

 

بازی های دنیس برگکمپ را هم دوست داشتم. آنها تیم فوق العاده ای داشتند- مطمئنا هواداران تاتنهام از اینکه من پیراهن آنها را نگه دارم، خوشحال نخواهند شد."

بیل همچنین در واکنش به دیدن پیراهنی از رایان گیگز که مربوط به فصل 99-1998 بود، گفت:" او تاثیر زیادی روی من داشت. او الگوی من در دوران نوجوانی بود. واضح است که با توجه به ولزی و چپ پا بودن، بازی های او را زیاد تماشا می کردم.

من از دیدن بازی های او لذت می بردم و حالا او مربی من است. مثل همه بچه هایی که می خواهند شبیه یک بازیکن باند، من عادت داشتم که داد بزنم من گیگز هستم!"

تیم ملی ولز گرت بیل تیری آنری رئال مادرید رایان گیگز ولز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ولز گرت بیل تیری آنری رئال مادرید رایان گیگز ولز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم

به گزارش "ورزش سه"، این فصل آسانی برای بایرن نیست، بدون قهرمانی بوندسلیگا بعد از 11 سال و بعد از حذف در جام حذفی برابر ساربروکن، دسته سومی، تنها ریسمان امید برای نجات، لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که آنها پس از حذف کردن آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

تقابلی که شاگردان توماس توخل بعد از سه برد متوالی برابر کلن (2-0)، آرسنال (1-0) و یونیون برلین (1-5) به آن می‌رسند و می‌توان گفت بایرن الان در بهترین فرم خودش قرار دارد.

یکی از این بازیکنان لئون گورتسکاست. او در واکنش به هفته تعیین کننده بایرن گفت: «ما بایرن مونیخیم و از هیچ تیمی هراسی نداریم. بازی با رئال مادرید حساس‌ترین بازی فصل است و قطعا دو بازی دشوار خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم به فینال برویم و من به تیم خودمان باور دارم.»

گورتسکا همچنان امید دارد به یورو 2024 نیز برود: «در دو بازی اخیر نبودم ولی ناامید نیستم. من الان در بهترین فرم هستم و امیدوارم نظر مربی تیم ملی را جلب کنم.»

دیگر خبرها

  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران