Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تبریک عید نوروز به تمامی هموطنان، سالی سرشار از سربلندی و فتح قله‌های تعالی و پیروزی را برای ایرانیان آرزومند شد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

به نوروز بگوییم که هر روز بیاید... .
فرا رسیدن سال نو، فرصتی است تا با مرور تجارب تلخ و شیرین سال گذشته، توکل بر خدا، همت و دوراندیشی، به سوی اهداف اجتماعی و فردی در مسیر پیشرفت و اعتلا گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سالی که گذشت، ایران اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب تاریخ‌ساز خود را جشن گرفت و منشور گام دوم توسط رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شد.
نظام سلطه، دیگر بار نقاب از چهره مزدور خود برداشت و با خروج از برجام و اعمال شدیدترین تحریم‌ها، دشمنی دیرین خود با ملت ایران را بیش از پیش آشکار کرد. جیره‌خواران تروریست دست خود را به خون سربازان، پاسدران و غیرنظامیان در خوزستان و سیستان و بلوچستان آغشتند.

در عرصه اقتصاد، مدیریت امور با کاستی‌ها و نارسایی‌هایی کم‌سابقه رو به رو شد که تبعات آن در سفره اقشار آسیب پذیر و متوسط به چشم آمد. فرصت‌طلبی اخلالگران اقتصادی و زیاده‌خواهی ویژه‌خواران نیز در این وضعیت، از قدرت خرید مردم کاست و سرمایه‌های ملی را به بازارهای کاذب سوق داد. در سالی که گذشت، وابستگان فکری به غرب، با افشاندن بذر یأس و تردید، کوشیدند زمینه‌های تزلزل و خودناباوری را فراهم کنند که با آگاهی انقلابی ملت و درس‌آموزی از تجربه های چهل ساله به ناکامی دشمنان انجامید.

در سالی که پیش روست، باید بیش از پیش در اندیشه ایران اسلامی و ملت بزرگ آن بود و با خردورزی و دوراندیشی انقلابی، برای بهبود و پیشرفت جامعه نقش آفرین‌تر شد. امید دارم که سال ٩٨، سال پیوند و درهم تنیدگی دیده‌ها و دل‌ها و دست‌های ملت و مسؤولان برای رفع موانع و نیل به پیشرفت و عدالت باشد.

پس در این لحظات نوشوندگی که انسان در نزدیکی خداوند است، دست نیاز به سوی آن بی‌نیاز بر می‌آورم و برای سربلندی آیین و سرزمینمان دعا می‌کنم تا از سال و حال کهنه در گذریم، جامه جان نو کنیم و با افتخار و اقتدار به سوی قله‌های تعالی و پیروزی قدم برداریم. سال نو بر یکایک ملت بزرگ ایران، مبارک باد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سال 98 مجمع تشخيص مصلحت نظام محسن رضايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران و سمینار هماهنگ کنندگان اهدای عضو از ۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بیمارستان فرهیختگان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/ تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان

«سمینار هماهنگ کنندگان اهدای عضو» با حضور دکتر ناصر سیم فروش، دکتر محسن نفر، دکتر علیرضایی، دکتر دهقانی و دکتر حمیدرضا غلامرضایی در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد. حدود ۳۰۰ نفر از هماهنگ کنندگان اهدای عضو در بیمارستان فرهیختگان گرد هم آمدند.

اهداء عضو در ایران به دو صورت انجام می پذیرد از «اهداء کننده زنده» و «از اهداء کننده مرگ مغزی». اهدای ارزشمندی که در تراز بخشیدن حیات و زندگی به انسانهاست و فراتر از هر بخششی است. سمینار «هماهنگ کنندگان اهدای عضو» تشکیل شده از کسانی هستند که در این مسیر خیر گام برداشته اند و هماهنگی بین اهداء کنندگان عضو و خانواده های آنها را ایجاد و تسهیل می نمایند و که بخش مهمی در فرایند پیوند عضو محسوب می شود.

البته در روزهای آتی نیز در خصوص هماهنگی با گیرندگان اهدا عضو نیز مباحثی ادامه خواهد داشت.

بخش دیگر مربوط به کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران» در روز چهارشنبه قدردانی از بزرگان و پیشکسوتان نفرولوژی و پیوند کلیه خواهد بود. کسانی که عمر گرانبهای خود را صرف درمان و آموزش و تعلیم و تربیت در این حیطه کرده اند.

در تمامی روزهای این مراسم -تا ۷ اردیبهشت ماه- مسائل علمی و به روز در حوزه های نفرولوژی، اورولوژی، پیوند کلیه در پنل های مختلف توسط اساتید ارائه می شود. شرکت در این همایش رایگان بوده و دارای امتیاز بازآموزی است. افراد برای ثبت نام می توانند به سامانه آموزش مداوم پزشکی کشور با شناسه بازآموزی ۱۹۸۴۰۶ اقدام کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228352 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • از اولین پیوند کلیه در ایران تا حس و حال اهداکنندگان
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران
  • چرا تاکنون موفق به پیوند مغز نشده‌ایم؟ + فیلم