Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اورژانس کشور از شهادت از پرسنل اورژانس شهرستان خاش به دست افراد ناشناس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان پیرحسین کولیوند درباره جزئیات این حادثه اظهارداشت: ساعت ۰۰:۲۵ دقیقه دومین روز فروردین چند نفر از اشرار مسلح با مراجعه به پایگاه اورژانس، درچند کیومتری پایگاه اعلام تصادف کاذب می‌کنند و شهید عبدالعادی شهدادزهی نیز در حال حرکت به سمت آمبولانس برای انجام ماموریت، با شلیک گلوله دچار مجروحیت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند افزود:شهید هدادزهی به بیمارستان منتقل، اما متاسفانه با اینکه پزشکان برای بهبود وضعیت او تلاش بسیاری کردند وی در ساعت ۰۲:۳۲ وی در اثر خونریزی شدید به شهادت رسید.

وی در ادامه شهادت عبدالهادی شهدادزهی که در حمله بامداد امروز اشرار به یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

آل عمران (۱۶۹)

بار دیگر حزن و اندوه، خانواده اورژانس را در بر گرفت.

حمله اشرار به پایگاه اورژانس ۱۱۵ استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت یکی از خدمت رسانان اورژانس در حین انجام وظیفه شد موجب تاسف و تاثر گردید.

در دومین روز از آغاز سال باید در غم از دست دادن این عزیزان به سوگ بنشینیم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده بزرگ اورژانس، شهادت این عزیز را به خانواده‌های داغدار و خانواده بزرگ اورژانس تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن‌ها صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهدا رحمت واسعه در اعلا علیین مسئلت می‌نمایم.

روح پاک عبدالهادی شهداد زهی با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سید الشهداء (ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و قطعا در شب شهادت حضرت زینب (س) در سفره ایشان از روزی الهی بهره مند می‌گردد.

پیرحسین کولیوند-رئیس سازمان اورژانس کشور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اورژانس شهادت خاش میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت.

وی از فعالیت دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب