Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگارما گفت: از آغاز طرح نوروزی که از ۲۵ اسفند آغاز شده بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان همدان صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲۲ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تعداد مجروحان تصادفات رانندگی در این مدت ۵۲ نفر می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۹ درصد افزایش داشته و تعداد فوت شدگان نیز ۴ نفر می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، فاصله مناسب با خودروی جلویی، اطمینان از سالم بودن سیستم‌های گرمایشی و برف پاک کن خودرو قبل از حرکت از جمله موارد ضروری برای داشتن سفری ایمن است.
انتهای پیام/ج

تردد بیش از ۳ میلیون هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است