Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:33:29 GMT

پیکر ۲ شهید ناجا در مشهدمقدس تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۵۱۹

پیکر ۲ شهید ناجا در مشهدمقدس تشییع شد

پیکر مطهر دو شهید ناجا امروز در مشهدمقدس تشییع شد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید نیروی انتظامی ظهر امروز از محل مهدیه مشهد به سمت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع) انجام شد.

پیکر یکی از این شهدا در بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده می‌شود و پیکر شهید دیگر نیز قرار است برای تشییع و خاکسپاری در روستای زادگاهش (روستای خمی) به شهرستان بردسکن انتقال داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشهد| پیکر پاک مرزبان شهید نیروی انتظامی در سبزوار تشییع شداعلام زمان مراسم تشییع و ختم مرحوم زاهدیکردستان|پیکر مطهر مرزبان شهید «ابوذر حمزه کرد خوردی» در بانه تشییع شد

به گزارش تسنیم، روز پنجشنبه در پی اختلاف خانوادگی زن و شوهری در مشهد و تماس با پلیس، ماموران کلانتری سناباد برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران به‌دنبال حل و فصل ماجرا بودند که با شدت گرفتن اختلاف، مرد جوان که مسلح بود به سمت همسرش و دو مامور پلیس تیراندازی کرد که متاسفانه همسر وی کشته شد و دو مامور پلیس نیز به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش