Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:18:53 GMT

اورژانس قزوین در 1135 ماموریت نوروزی شرکت کرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۵۳۳

اورژانس قزوین در 1135 ماموریت نوروزی شرکت کرد

قزوین - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین گفت: اورژانس 115 استان از 25 اسفندماه سال 97 تاکنون در یک هزار و 135 ماموریت شرکت کرده است.

دکتر پیمان نامدار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 879 مورد از این ماموریت ها غیر تصادفی و 256 ماموریت تصادفی بوده است.
وی، تعداد پایگاه های اورژانس قزوین که آماده خدمت به مسافران نوروزی و شهروندان هستند را 40 پایگاه جاده ای و شهری عنوان کرد و افزود: در این مدت به 298 مصدوم در حوادث ترافیکی توسط اورژانس خدمات امدادی درمانی ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نامدار ادامه داد: متاسفانه چهار تن نیز طی این مدت در حوادث و سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند.
وی با اشاره به خدمات ایستگاه های سلامت اورژانس قزوین در نوروز نیز گفت: تاکنون171 نفر نیز از خدمات این ایستگاه ها بهره مند شدند.
نامدار افزود: این ایستگاه ها با برخورداری از انواع داروها و تجهیزات به منظور ارایه اطلاعات بهداشتی و برخی خدمات درمانی به مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان قزوین برپا شده اند.
7388*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث اورزانس 115 ماموريت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۴۹ حادثه ترافیکی از ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ماه سال جاری در شهرستان‌های گناباد و بجستان به وقوع پیوست که در مقایسه با میزان مشابه سال قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

محمدحسین اسماعیل‌زاده افزود: ۴۸۰ ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این مدت انجام شد که تعداد ماموریت‌ها نسبت به آمار مشابه، ۱۹ درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: از آغاز طرح سلامت نوروزی کلیه پایگاه‌های اورژانس دانشگاه در حالت آماده باش و سه ایستگاه سلامت نیز در محور‌های مواصلاتی به شهرستان‌های گناباد و بجستان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

اسماعیل زاده گفت: تصادف‌ات جاده‌ای و مناطق روستایی، ۴۳ درصد مجموع ماموریت‌های اورژانس گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی را در سال ۱۴۰۲ شامل شده است.

وی افزود: از مجموع ۱۶ هزار و ۸۱۶ ماموریت اورژانس در شهرستان‌های تابعه (گناباد و بجستان) هفت هزار و ۳۲۲ ماموریت مربوط به خدمات رسانی در تصادف‌های جاده‌ای و محور‌های روستایی بود.

شهرستان‌های گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنب و جنوب غربی مشهد واقع هستند.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانسی در استان کرمانشاه
  • ۴ هزار و ۵۰۰ مأموریت اورژانس قم در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳
  • انجام بیش از یک هزار و ۵۰۰ ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • مراجعه بیش از ۶۱ هزار نفر در ایام نوروز به اورژانس زنجان
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • ۴۷۹مورد ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی در شش ایستگاه سلامت استان همدان
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • نظارت بر اماکن بهداشتی هرمزگان در تعطیلات نوروزی
  • ثبت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ماموریت اورژانسی در کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۲ هزار و۵۰۰ ماموریت اورژانسی در کرمانشاه