Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر- ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نوراعلام کرد که ساعتی پیش به علت سقوط سنگ از بالادست به کف جاده روستایی 'گلندرود ' در مسیر رویان - بلده بخش مرکزی شهرستان نورتردد خودروها را مختل کرد.

این مسیر ارتباطی حدود 16 کیلومتر طول دارد و راه ارتباطی حدود 25 روستای بخش مرکزی شهرستان نور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمان ایزدی روز جمعه به خبرنگارایرنا گفت : هرچند این حادثه خسارتی به همراه نداشت اما بارندگی و ریزش برف چند روزاخیرعامل لق شدن سنگ ها و سقوط آن به کف جاده های مناطقی از این شهرستان شده است .
وی افزود : نیروهای راهداری بدون تاخیر به محل وقوع حادثه اعزام شده اند و هم اکنون مشغول برداشتن سنگ افتاده روی سطح جاده این مسیر ارتباطی هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور از مسافران نوروزی در حال گذر از مسیرهای سخت گذر و کوهستانی خواست تا از هرگونه توقف غیرضروری بپرهیزند تا خدای ناخواسته به علت وقوع احتمالی چنین حوادثی ، مشکلی برای آن ها رخ ندهد.
اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور حدود 750 کیلومتر راه اصلی و فرعی را زیرپوشش دارد.
شهرستان نور با جمعیتی دست کم 130 هزار نفردرغرب مازندران قراردارد.
7078 /1899/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سقوط سنگ نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

حسن جهانیان حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷ و نیم درصد افزایش داشته و به بیش از ۵ میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۴۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز