Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و اعلام کرد طی امروز، فردا و روز یکشنبه در ۱۹ استان کشور بارش برف و باران پیش بینی شده است.

 فریبا گودرزری کارشناس سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: امروز در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان باران و در برخی مناطق برف می بارد.

وی تصریح کرد: در جنوب کشور برای استان های کرمان، هرمزگان، فارس و سیستان و بلوچستان بارش های پراکنده به همراه رعدو برق پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای فردا شنبه با جنوبی شدن جریانات برای استان های بوشهر، هرمزگان، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان، بارش باران خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از فردا به کشور، اظهار کرد: این سامانه از غرب کشور وارد  می شود و برای استان های غربی و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی از جمله زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش باران و برف آغاز می شود.

گودرزی بیان کرد: روز یکشنبه در بیشتر مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت که شدت بارش ها برای استان های زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان پیش بینی شده است.

به گفته وی، آبها جنوب کشور روز یکشنبه هفته آینده طوفانی و مواج خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سامانه بارشی ورود سامانه بارشی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح نارنجی، اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، بارش‌های رگباری و بهاری در استان شدت می‌گیرد و موجب بارش رگباری باران، رعد و برق، گاهی وزش باد و در برخی مناطق تگرگ می‌شود.

او تاکید کرد: بارش رگباری در مدت زمان کم می‌تواند با مقدار زیاد باشد. 

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: این سامانه در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه برای مناطقی از استان به ویژه نواحی شرقی و نیمه شمالی و در شهرستان‌های آباده، بیضا، اقلید، بوانات، خرم بید (صفاشهر)، سرچهان، بختگان، استهبان، نی ریز و داراب پیش بینی شده است.

او تصریح کرد: این سامانه در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه همه نقاط استان و شیراز را فرا می‌گیرد. 

حقیقت افزود: با توجه به اینکه اثر مخاطره این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و سیلاب، احتمال طغیان رودخانه ها، لغزندگی جاده ها، صاعقه و سقوط اشیاء بدون مهار از ارتفاعات است، توصیه می‌شود: در تردد از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، سفر‌های برون شهری، جابجایی عشایر، فعالیت‌های کوهنوردی و کار در ارتفاع احتیاط شود.

او بیان کرد: همچنین از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب، کانال‌ها و آب رو‌ها لایروبی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد