Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با همراهی صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پورشبانان مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از پزشکان و مسئولین درمانی از مجتمع بیمارستانی امام خمینی پایتخت بازدید کرد.

محسنی بندپی در این بازدید ضمن حضور در بخش های مختلف جراحی مرکز قلب بخش تاسیساتی و سایر بخشها در جریان آخرین روند اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات درمانی به شهروندان در ایام نوروز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران همچنین با پزشکان پرستاران و کادر درمانی این مجتمع بیمارستانی با شیفت کشیک درمانی آن دیدار و گفتگو کرد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران همچنین در حاشیه این بازدید ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز و بهار طبیعت به کارکنان پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان اقدامات فداکارانه و مسئولانه نقش را در خدمات رسانی به شهروندان در حوزه سلامت و درمان شایسته تقدیر دانست.

وی افزود: صبح امروز در حضور ریاست محترم جمهور از مجموعه های خدمات رسان مانند هلال احمر آتش نشانی و سایر حوزه های خدماتی بازدید کرده و وضعیت این مراکز را در شیفت کشیک ایام نوروز مورد ارزیابی قرار دادیم.

مقام عالی دولت در استان تهران تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید امیدواریم در همه حوزه‌ها در استان تهران شاهد رونق و پویایی شایسته و ارزنده در عرصه تولید باشیم.

محسنی بندپی در ادامه همچنین ضمن اشاره مجدد به بازدید از بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی یادآور شد: تراکمی که در روز نخست نوروز در این بخش شاهد آن بودیم باور پذیر نبوده چراکه کارکنان و مسئولین این بخش با استفاده از ظرفیت ۲۴ تختی تا حدود ۱۰۰ بیمار را اسکان داده و مورد رسیدگی و مداوا قرار می دهند این امر نشانگر این است که این مجتمع بیمارستانی توانسته در امر اعتماد آفرینی به اقشار مختلف کشور موفق عمل کند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد:اکنون کار سختی برای نوسازی و بازسازی این بیمارستان در پیش داریم چرا که اگر به وضعیت آن رسیدگی سریع انجام نشود امکان بروز مشکلات و چالشهای در آینده وجود خواهد داشت.

وی همچنین ضمن اشاره به تخصیص اعتبارات لازم در راستای وضعیت عمرانی مجتمع بیمارستانی یادآور شد: بالغ بر ۶۰ درصد بودجه تخصیص یافته به این مجتمع تا ۱۵ فروردین ماه به حساب بیمارستان واریز خواهد شد و امیدواریم با تخصیص هر چه سریعتر باقی بودجه در نظر گرفته شده شاهد اقدامات ارزنده و با سرعت مناسب برای تجهیز تکمیل و بهسازی بخش های مختلف بیمارستان مانند ساختمان مهدی کلینیک و نوسازی سایر بسترهای زیرساختی آن باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی پایتخت درمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، وحید اسکندری با اشاره به اینکه اولین کاروان حج عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ راهی سفر حج می‌شود گفت: این کاروان ۸۵ نفره با پروازی از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به سفر معنوی حج عمره می‌روند.
وی همچنین با اشاره به اینکه ۵ کاروان حج تمتع نیز از گیلان سوم خرداد به عربستان اعزام می‌شوند افزود: ۲ کاروان ۹۵ نفره، یک کاروان ۱۲۰ نفره، یک کاروان ۱۳۵ نفره از فرودگاه سردار جنگل رشت و یک کاروان ۱۸۵ نفر هم هفتم خرداد از فرودگاه امام خمینی تهران به سفر حج تمتع می‌روند.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی