Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:27:11 GMT

بیش از 40 مورد آبگرفتگی در شهر مشهد رخ داده است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۶۷۸

بیش از 40 مورد آبگرفتگی در شهر مشهد رخ داده است

مشهد- ایرنا- مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی بارشهای اخیر بیش از 40 مورد آبگرفتگی در سطح شهر رخ داده است.

علیرضا صحراگرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حجم و شدت بارشهای اخیر منجر به روان شدن آب در اکثر معابر سطح شهر شد.
وی ادامه داد: همچنین در برخی خیابانها و مسیرها نظیر رسالت 82، میدان امام حسین(ع) و راستگرد میدان انقلاب به عدل خمینی به دلیل آبگرفتگی، اختلال جدی در تردد خودروها ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طی این مدت بیش از 45 دستگاه تانکر شهرداری و بخش خصوصی و حدود هزار نفر نیروی کارگری برای برطرف کردن آبگرفتگی ها مشغول فعالیت بوده اند.
صحرا گرد افزود: هم اینک نیز نیروهای کارگری و خودروهای جمع آوری آب در سطح شهر در حالت آماده باش و در صورت ضرورت مشغول فعالیت هستند.
طبق اعلام سازمان هواشناسی خراسان رضوی، باران از شب گذشته تاکنون در 12 شهرستان این استان در حال باریدن است و طی این مدت بیشترین میزان بارندگی در مشهد با 15 میلی متر گزارش شده است.
1922/7505

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آبگرفتگي مشهد بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در روز اول این رویداد، نشست اکوسیستم نوآوری شهری با حضور محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد ، در سالن شهدای شهرداری برگزار شد و در حاشیه آن از محصولات نوآورانه شهرداری مشهد رونمایی شد.

شهردار مشهد در این نشست  گفت: مسائل و مشکلات خاص خود را که در شناسایی و حل آن از دست خودمان بر نیاید را با کمک شرکت‌های دانش بنیان حل می‌کنیم؛ این موضوع مستلزم گام برداشتن مجموعه‌های دانش بنیان به سوی مدیریت شهری است.

محمدرضا قلندرشریف افزود: برای حل بحران‌ها با استفاده از خلاقیت و نوآوری حاضریم بیشترین هزینه را انجام دهیم، اما انتظار داریم خلاقیتی به کار گرفته شود که در کمترین زمان ممکن و مسیری مطمئن شاهد بازخورد مثبت باشیم.

وی گفت: امروز داشته‌های ما ناشی از استفاده بهینه از نوآوری و عقب ماندگی‌ها ما ناشی از بی توجهی به خلاقیت است.

شهردار مشهد افزود: سازمان‌های دولتی یا خصوصی هرگاه به سوی خلاقیت و نوآوری رفته با پیشرفت مواجه شده و در غیر این صورت شخصیت غیرمستقلی به خود گرفته است و همواره نیازمند بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس هم در ادامه گفت: در این دوره مدیریت شهری بحث خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای دارد و در بودجه امسال شهرداری نیز بخش‌های ویژه‌ای برای خلاقیت و نوآوری در نظر گرفته شده است.

فاطمه سلیمی افزود: افرادی که در کشور ماندند اهمیت دارند، علم و دانش باید در این مملکت بماند، اما شهرداری باید این مسیر را باز کند. اگر شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های خلاق و فناور طرح‌های و ایده‌هایی را پیشنهاد دهند که شورا بتواند حمایت کند، کمک می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در ادامه این نشست گفت: شهر مشهد ویژگی‌های خوبی دارد و ما ضمن تلاش برای حفظ آنها، باید پیش برندگی و برند بودن بعضی از این‌موضوعات را در این شهر دو چندان کنیم.

جمال حسن بارانی افزود: اقداماتی مدیریت شهری مشهد مورد توجه سایر کلانشهر‌ها و مراکز استان به ویژه در زمینه نوآوری و هوشمندسازی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • در مشهد هیچ کارتن‌خوابی وجود ندارد!
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد