Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@04:19:01 GMT

مرگ 2 چاه کن در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۶۸۸

مرگ 2 چاه کن در زاهدان

ساعت24 - ۲چاه کن جوان در شهر زاهدان هنگام حفر چاه بر اثر ریزش آوار جان باختند.

 سرهنگ "علی عارف نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: ساعت 11:25 روز گذشته با دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک در خیابان پیربخش بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 13 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در بررسی های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد چهار کارگر در حال حفر یک چاه فاضلاب بر اثر ریزش چاه قدیمی به چاه جدید در آوار گرفتار و 2 نفر از آنها که 56 و 58 سال سن داشتند در ته چاه گرفتار شده و قبل از رسیدن نیروهای امدادی فوت می کنند.

سرهنگ عارف نژاد تصریح کرد: در همین رابطه یکی دیگر از کارگرها که جوانی 18 ساله است برای کمک به داخل چاه می رود و دچار گازگرفتگی می شود و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) منتقل و تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و اجساد تحویل پزشک قانونی شد از شهروندان خواست در زمان کار در چاه نکات ایمنی را رعایت کنند

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حادثه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل‌زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تأثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیروهای امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیازهای امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به حمدالله وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و هم افزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیروهای مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیروهای خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تأمین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم‌افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیروهای جهادی به ویژه مشارکت نیروهای مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

کد خبر 6082482 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر