Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان با اشاره به درگیری‌های اخیر بین شهروندان دزفول و اندیمشک، گفت: اوضاع در دزفول و اندیمشک عادی است.

به گزارش ایسنا، رضا نجاتی در حاشیه جلسه شورای تامین خوزستان با اشاره به اتفاقات اخیر در دزفول و اندیمشک اظهار کرد: اوضاع کاملا به حالت عادی برگشته و هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی شهرستان‌های دزفول و اندیمشک شود، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اختلاف مرزی بین دو شهرستان دزفول و اندیمشک سابقه چندین ساله دارد که در شب گذشته (29 اسفندماه 97) بین تعداد محدودی از جوانان و افراد دو شهرستان نزاعی دسته جمعی رخ داد که در این رابطه متاسفانه تعدادی از طرفین به وسیله سلاح شکاری مجروح و مصدوم شدند که بیشتر این افراد به صورت سرپایی مداوا و از مراکز درمانی مرخص شدند.

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان افزود: شورای تامین خوزستان و شورای تامین دو شهرستان تشکیل شده است و همچنان به طور دقیق اوضاع رصد و دنبال می‌شود و با افرادی که احتمالا بخواهند از این فضا سوءاستفاده کنند برخورد لازم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع شناسایی و دستگیری مسببین، محرکین و اخلالگران نظم عمومی در دستور کار شورای تامین خوزستان قرار گرفته است و با برهم‌زنندگان نظم عمومی و امنیت این دو شهرستان مطابق قانون با قاطعیت برخورد می‌شود و در این زمینه با هیچ کسی مماشات نخواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دزفول اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در شورای راهبردی تصادفات استان قم

امروز در شورای راهبردی تصادفات استان قم که به ریاست احمد وحیدی و با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم، رئیس پلیس راهور کشور، فرماندهی انتظامی استان قم، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان ترتیب یافت، وضعیت راه‌های قم مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم، از زمان آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون ۲ هزار و ۲۸ سانحه در استان قم اتفاق افتاده که یک‌هزار و ۶۹۱ مورد از آنها در داخل شهر و ۳۳۷ مورد نیز در راه‌های برون‌شهری به وقوع پیوسته است و طی این مدت ۱۱ مسافر نوروزی در طول راه‌های استان قم جان خود را ازدست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تصاویر| مسافران نوروزی در کنار رودخانه دز، دزفول
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی در دستورکار استانداری اصفهان
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • حضور وزیر کشور در شورای راهبردی تصادفات استان قم
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان