Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام همکاران پلیس راه در نقاط مختلف استان، مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد و تردد‌ها با وجود رشدی که داشته به شکل روان در جریان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در مدت سه روزی که از تعطیلات نوروزی می‌گذرد حادثه رانندگی خاصی در محور‌های استان کرمانشاه نداشته ایم و بسیار امیدوارم این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ حیدری بیان کرد: با توجه به اینکه سرعت و سبقت‌های غیرمجاز مهمترین علل سوانح رانندگی را تشکیل می‌دهند، مهمترین توصیه ما به رانندگان پرهیز از این دو عامل خطرناک است که در تعطیلات نوروزی سال قبل بیش از ۸۰ درصد از فوتی‌های سوانح رانندگی را به خود اختصاص داد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از حضور ۱۰۵ گشت محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان برای کمک به مردم و همچنین کنترل رفتار رانندگان خبر داد و گفت: ۱۱۰ دوربین ثابت و سیار نیز برای ثبت سرعت و رفتار رانندگان در نقاط مختلف نصب شده است.

وی ضمن آنکه رانندگان را به رعایت قوانین و مقررات رانندگی فرا خواند، یاداور شد: چناچه راننده‌ای در طول مسیر مرتکب ۲ تخلف حادثه ساز مانند سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ گردد، خودروی وی به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

سرهنگ حیدری در پایان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز سال گذشته، ۲۲ نفر جان خود را از دست داده و ۲۷۰ نفر نیز زخمی شدند، ابراز امیدواری کرد تا رانندگان با رعایت قوانین و مقررات از بروز سوانح و حوادث جاده‌ای جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/ز

 

ایام تعطیلات نوروز سال گذشته، ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: از  یکم تا سی و یکم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۹  میلیون خودرو از جاده‌های استان البرز عبور کردند.

به گزارش ایسنا، علی زندی‌فر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه‌ ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون ۲۰۲ هزارو ۹۲۲ خودرو از جاده های استان البرز تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت:در این  بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و۳۰۶ خودرو  با ۲۶.۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد استان البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰  هزار و ۶۱۶  خودرو با ۱۷  درصد افزایش از استان البرز خارج شده اند.

این مسئول با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴.۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران – کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳  خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز یادآور شد: در طی این ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه