Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@19:20:53 GMT

امام جمعه تبریز: حضور جوانان در آیین اعتکاف ستودنی است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۸۰۴

امام جمعه تبریز: حضور جوانان در آیین اعتکاف ستودنی است

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم در آیین اعتکاف مسجد جامع تبریز، حضور چشمگیر جوانان در مراسم اعتکاف را جلوه ای از رویش های انقلابی دانست و افزود: با وجود مقارن شدن ایام البیض با عید نوروز و لحظه تحویل سال، جوانان انقلابی همچنان با ایمان راسخ در مراسم اعتکاف حضور دارند.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام رهبری، یادآوری کرد: این بیانیه منشور عملکردی انقلاب اسلامی در ادامه عمر با عزت و پرصلابت آن است و نباید آنرا یک پیام عادی تلقی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: در این راستا هر یک از هم وطنان باید در حد توان خود برای تحقق آرمان های گام دوم انقلاب اسلامی کوشا باشند.
وی با بیان اینکه جوانان بیش از سایر اقشار جامعه مورد خطاب رهبر انقلاب در بیانیه اخیر بوده اند، یادآوری کرد: با وجود ریزش هایی که در مسیر انقلاب رخ داده است اما شاهد رویش های بی نظیر جوانان در عرصه های گوناگون علمی، فرهنگی و ورزشی نیز هستیم.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: حاکم بودن معنویت و موازین اخلاقی در جامعه اساسی ترین شرط تداوم موفقیت های انقلاب اسلامی است که جوانان و نوجوانان باید به این موضوع آگاهی کامل و کافی داشته باشند.
3038/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب جوانان و نوجوانان رهبر انقلاب لحظه تحویل سال مسجد جامع 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سخت و انتقام دندان‌شکن ایران به اسرائیل مایه مسرت مظلومان جهان شد

ماموستا محمدصالح هاشم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به اینکه پاسخ سخت و انتقام دندان‌شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم‌صهیونیستی در شنبه شب گذشته مایه مسرت کل مسلمانان و مظلومان جهان به ویژه مردم شریف ایران بود اظهار داشت: این کار بزرگ، جای تبریک دارد و امید است دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و در رأس آن آمریکا و صهیونیسم جهانی متوجه شوند که بنا به فرمایش رهبری دوران بزن دررو تمام شده و اگر به کنسولگری ایران در کشور دیگر حمله کرده و مستشاران نظامی را ترور کنند باید به جزای اعمال خود برسند.

وی تصریح کرد: انتظار این است که اسرائیل از صحنه روزگار محو شود اما استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و انگلیس به واقع انتظار نداشتند که جمهوری اسلامی ایران این اقدام را انجام دهد، اما انجام داد و کار بسیار بزرگی بود.

ماموستا هاشم آبادی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر کل مستکبران دنیا ایستاد و پاسخ کوبنده به آنها داده و نشان داد که دشمن باید تنبیه شود و بنابراین کار بسیار بزرگ و مسرت‌بخشی انجام شد و باید از اقدام مطلوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • نیروهای مسلح ایران هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکستند
  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • پاسخ سخت و انتقام دندان‌شکن ایران به اسرائیل مایه مسرت مظلومان جهان شد