Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در رشته توئیتی در سال ۹۸ از بسته شدن بودجه سال ۹۷ بدون کسری خبر داد.

نوبخت نوشت: با عنایت خداوند و تلاش همکاران سازمان، تا نیمه‌شب پنج‌شنبه دفتر بودجه٩٧ بدون کسری بسته و مصارف اجتناب ناپذیر در سقف منابع وصولی با صرفه‌جویی‌های لازم تنظیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه های اجرایی با درک مضایق و آگاهی از محدودیت های بودجه ای برای تلاشی مضاعف در سال ۹۸ آماده شوند. ارسال تنخواه و اعزام مسئولان بنیاد مسکن به ۴ استان سیل زده؛ در اولین جلسه دولت اقدام مالی لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اقدام مالی برای  ۴ استان سیل زده در اولین جلسات دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه 98 اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود

فرماندار ایلام گفت: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری- امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت - در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان ایلام اظهار کرد: با عنایت به تاکید ریاست جمهوری در تسریع ساخت واحدهای نهضت ملی باید تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در پروژه نهضت ملی مسکن بیش از پیش پای کار باشند.

وی افزود: تمام ادارات با همکاری راه و شهرسازی در تأمین زمین برای باقیمانده تعهدات ایجاد شده همکاری لازم به عمل آورند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب برای پروژه‌های اولویت‌دار از نظر پیشرفت فیزیکی از طریق هماهنگی با بنیاد مسکن توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرا شود.

نادری تصریح کرد: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

وی با تشکر از بانک مسکن که پای کار بوده است، گفت: بانک‌هایی که در خصوص ارائه تسهیلات متعهد شده‌اند جهت مسکن همکاری لازم را نداشته‌اند باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 747768

دیگر خبرها

  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق