Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:55:37 GMT

سارقان ۵ کیلوگرم طلا دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۹۴۳

سارقان ۵ کیلوگرم طلا دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی صبح جمعه در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۲۲ سومین روز مرداد ۹۷ یک مورد سرقت به عنف به پلیس گزارش شد که با حضور گشت پلیس مشخص شد پنج کیلوگرم طلا از چهار نفر فروشنده دوره گرد طلا به سرقت رفته است.

وی افزود: به منظور پیگیری‌های تخصصی‌تر، پرونده این سرقت به تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بوشهر واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقین در یک برنامه کاملاً حرفه‌ای و هماهنگ فروشندگان سیار طلا را از میدان مرکزی شهر تعقیب و در نزدیکی ترمینال مسافربری در نقطه‌ای خلوت و تاریک با چوب، چماق و اسپری در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند فروشندگان طلا را مضروب، پنج کیلوگرم طلا را سرقت و با خودرو بدون پلاک خود به سرعت متواری می‌شوند.

وی بیان کرد: در تحقیقات میدانی، بررسی‌های علمی و تخصصی کارآگاهان پلیس مشخص شد سارقان با برنامه قبلی و مرور چند باره نقشه سرقت و بدون به جا گذاشتن هیچ‌گونه ردی از خود اقدام به سرقت کرده که کار کشف کمی پیچیده شده است.

واعظی اظهار داشت: تیم مسئول این پرونده در اداره مبارزه با سرقت با مرور مکرر نقشه این سرقت، تشکیل تیم‌های فرعی پیگیری میدانی، طرح فرضیه‌های متعدد مورد استفاده احتمالی سارقین و فعال کردن منابع مختلف کمک کننده به کشف حقیقت در نهایت موفق شد هفته گذشته سرنخی از سارقین احتمالی را دریکی از استان‌های همجوار کشف کند.

وی تصریح کرد: بلافاصله کارآگاهان با تجهیزات کامل به شهر مورد نظر اعزام و با کنترل محل‌های تردد احتمالی مظنونین دو نفر از سارقین را دستگیر و به بوشهر منتقل کردند.

سردار واعظی با بیان اینکه متهمین دستگیر شده به سرقت پنج کیلوگرم طلا به ارزش بیش از دو میلیارد تومان از فروشندگان سیار طلا در بوشهر اعتراف کرده‌اند خاطرنشان کرد: یکی از ساقین دارای چهار فقره سرقت مسلحانه طلافروشی، تحت تعقیب و سابقه زندان و دیگری نیز سابقه شش فقره سرقت عادی دارند.

سردار واعظی تصریح کرد: در این عملیات دو دستگاه خودرو از جمله خودرو مورد استفاده در سرقت طلاها توقیف و دو نفر خریدار طلاهای مسروقه نیز دستگیر شده است.

کد خبر 4573579

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر فرماندهی انتظامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند

سرگرد علی اکبر برهانی در گفت‌گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه شیرقان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۳ سارق را حین سرقت کابل‌های مخابرات مشاهده می‌کنند.

وی بیان داشت: سارقان به محض مشاهده مأموران با یک دستگاه سواری پراید از محل متواری شده که در نهایت با واکنش به موقع مأموران و شلیک چند تیر خودرو متوقف و ۲ نفر از سارقان دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج با بیان اینکه سارقان سابقه دار به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی و در نهایت روانه زندان شدند.

کد خبر 6063820

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت