Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:23:05 GMT

نمایشگاه صنایع دستی و سوغاتی در شهرستان خوی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۱۰۲

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز میرزایی صبح جمعه در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغاتی در مقبره شمش تبریزی شهرستان خوی افتتاح و تا ۱۰ فروردین ماه برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه سوغاتی‌هایی از جمله عسل، عرقیات سنتی و صنایع دستی از جمله چرم‌دوزی، عروسک‌سازی و غرفه‌های مربوط به هنرهای تجسمی و نقاشی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به میرزایی اضافه کرد: تعداد این غرفه‌ها ۲۰ مورد بوده و برپایی این نمایشگاه‌ها گامی مؤثر در راستای معرفی صنایع دستی و سوغاتی‌های هر منطقه است.

این نمایشگاه هر روز در مقبره شمس تبریزی آماده بازدید علاقمندان و مسافران نوروزی است.

کد خبر 4573592

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه صنایع دستی میراث فرهنگی آذربایجان غربی مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ محسن معصوم‌علیزاده در نشست با فرماندار ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر نگین درخشان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان است، افزود: سعی داریم ضمن حفاظت و مرمت آثار تاریخی، محوطه تاریخی نوشیجان را در فهرست موقت یونسکو ثبت کنیم تا شاهد حفاظت شایسته‌تری از این بنای به یادگار مانده از عصر مادها باشیم.

او تصریح کرد: در شهرستان ملایر با تدبیر فرماندار و حمایت‌های شهردار شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستیم.

فرماندار ملایر نیز گفت: این شهرستان با ظرفیت بالای خود و دو نشان بین‌المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور بوده و در اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان یک مرکز تبادلات اقتصادی جهانی طراحی شده است.

سلمان اسماعیلی افزود: قلب این مرکز اقتصاد، عرضه صنایع دستی ملایر خواهد بود، در کنار این اقدام تقویت آنلاین‌شاپ‌ها در سکوهای مجازی بسیار پراهمیت است.

او تأکید کرد: امیدواریم با توجه به عزم شهرداری ملایر و بودجه‌های تزریق شده ملی و استانی در هفته دولت امسال شاهد افتتاح مجموعه «مینی‌ورد» به شکل رسمی باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش
  • برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان