Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز سرزده از نوروزگاه کاخ مروارید و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز و روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، علی درویش‌پور در نخستین روز از تعطیلات نوروزی، کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را بسیار حائز اهمیت دانست و در بازدید سرزده از نوروزگاه کاخ مروارید مهرشهر کرج، دستور لازم را برای رفع نقاط ضعف و کاستی ها صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار البرز همچنین طی نشستی با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، راهکارها و راهبردهای لازم را برای ارتقای برگزاری مراسم نوروز و استقبال از مردم البرز و مسافران نوروزی ارائه داد.

وی بر این باور است که در حین برگزاری مراسم در نوروزگاه‌ها باید آسیب شناسی صورت گیرد و نقاط ضعف برطرف شود، همچنین این امر با رصد روزانه اخبار توسط دبیرخانه ستاد در پایان هر روز محقق می شود.

درویش پور ارائه خدمات فاخر و درخور به مردم شریف البرز و گردشگران سراسر کشور را مورد تاکید قرار داد.

وی تاکید کرد که نظافت غرفه‌ها و زیبایی‌های بصری برای جذب گردشگران و همچنین طراحی برنامه‌های ویژه هنری برای مخاطبان باید در دستور کار قرار گیرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تعطیلات نوروزی زیبایی صنایع دستی و گردشگری گردشگری و صنایع دستی مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور

به گزارش خبرنگار مهر کاپیتان افشاری با اشاره به افزایش ۷/۱ درصدی شاخص رضایت مسافران به نسبت بازه سفرهای نوروزی مشابه در سال گذشته افزود: حدود ۳۲۳ هزار بازخورد از سیستم‌های هوشمند پایش، قریب به یک هزار پیامک در سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ همچنین جمع‌آوری دو هزار پرسشنامه از بازخورد مسافران در سنجش میدانی فرودگاهی و پروازی در بازه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۷ فروردین ۱۴۰۳، دریافت کردیم.

وی ادامه داد: در راستای تاکید وزیر محترم راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص اهمیت سنجش کیفیت خدمات و هوشمندسازی سرویس‌ها در فرودگاه‌های کشور، همزمان با پایش مستمر و هوشمند، سنجش میدانی فرودگاه‌ها با حساسیت ویژه ضمن استفاده از ابزارهای گوناگون صورت گرفت، ثبت بازخورد کنسول‌های مکانیزه کلیدی، لمسی و دیجیتالی نصب شده در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور و کنسول‌های وبسایتی نظرسنجی تعبیه شده در بستر پرتال های فرودگاهی و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ و پرسشنامه PWA تحت وب، طرح جامع نظرسنجی شرکت فرودگاه‌ها و نیز طی سنجش میدانی و پرسشنامه‌های کاغذی دریافتی از مسافران در ترمینال فرودگاه‌ها و در طول پرواز (با همکاری شرکت‌های هواپیمایی بویژه کاسپین) با موفقیت و نتایج مطلوب در فرودگاه‌های کشور بدست آمد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد خاطرنشان کرد: فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با کسب شاخص رضایت ۷۵ درصدی حاصل از ثبت حدود ۱۳۲ هزار بازخورد توسط مسافران در رتبه نخست و به ترتیب فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با کسب شاخص رضایت ۷۳ درصد، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت ۷۲.۳ درصد، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۲ درصد و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با کسب شاخص رضایت ۷۱.۸ درصدی در رقابتی بسیار نزدیک و تنگاتنگ به عنوان برترین فرودگاه‌های کشور در بازه سفرهای نوروزی سال جاری قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی در حفظ نظم، امنیت و ارتقای جامعه و الزامات بین‌المللی وضع شده جهت ارائه خدمات شایسته‌تر، افزایش سطح رضایت مسافران از اهمیت قابل توجهی، برخوردار است؛ و به همین منظور همکاران ما در این مجموعه با بهره‌گیری از ابزارهای به‌روز و مکانیزه سنجش سطح رضایتمندی مسافران و پایش مداوم و آنلاین شاخص‌ها تلاش می‌کنند تا نتایج مطلوبی در جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت، همچنین رفع مشکلات، اصلاح و بهبود روش‌ها و ارتقا کیفیت در خدمت رسانی فرودگاهی ایجاد کنند.

کد خبر 6084337 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز