Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@15:02:21 GMT

علت آتش سوزی فروشگاه رفاه در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۱۶۷

علت آتش سوزی فروشگاه رفاه در دست بررسی است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: شامگاه گذشته فروشگاه رفاه ساعت ۲۲ و ۴۸ آتش گرفت که با اعزام ۱۱ تیم آتش نشانی در ساعت ۲ و نیم بامداد مهار شد و علت در دست بررسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی عسکری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با آتش سوزی فروشگاه مرکزی رفاه اظهار داشت: شامگاه گذشته حوالی ساعت ۲۲ و ۴۸ دقیقه براساس تماس های مردمی مبنی بر مشاهده دود غلیظ از فروشگاه زنجیره ای رفاه واقع در پارک مطهری ، سریعا تیم های اطفاء حریق وارد عمل شده و توانستند این آتش را تا ساعت ۲ و نیم بامداد مهار نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : با توجه به حجم وسیع آتش سوزی ۱۱ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۱ آتش نشان به صورت مستقیم درگیر اطفای حریق فروشگاه زنجیره ای رفاه کرمان شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان به خسارات وارده اشاره کرد و افزود: این آتش در محل خود فروشگاه ایجاد شده و به انبار سرایت نکرده و در حال حاضر توسط کارشناسان تحت بررسی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه تاکنون تلفات جانی و مصدومی نداشته و تنها خسارت مالی برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مرگبار در شرق تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ظهر امروز پنجشنبه سی فروردین یک حریق در شرق تهران خبر ساز شد. سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزئیات حادثه ظهر امروز گفت: ساعت ۱۳:۰۲ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در اتوبان شهید یاسینی نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. 

وی افزود: آتش نشانان بالافاصله به محل حادثه اعزام شدند و در محل مشاهده کردند که در یک پروژه در حال ساخت، چندین اتاقک ۱۲ متری که محل استراحت کارگران بود در محل وجود داشت که یکی از این اتاقک های حدودا ۱۰ متری، دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: داخل اتاقک وسیله خاصی جز پتو و موکت وجود نداشت اما اتاقک شعله ور بود. هفت نفر در این اتاقک در حال استراحت بودند که آتش سوزی از سمت در خروجی آغاز می‌شود. 

وی افزود:یکی از کارگران موفق می‌شود خود را از اتاقک خارج کند اما آسیب می‌بیند که به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه ۶ نفر کارگر دیگر که از اتباع غیرایرانی نیز بودند؛ در اتاقک گیر کرده بودند و نتوانسته بودند خود را نجات دهند.

ملکی گفت: در حال حضار آتش خاموش شده و محل تحت کنترل است اما متاسفانه به تائید عوامل اورژانس، هر شش نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی‌سازمان اتش نشانی شهر تهران، هرگونه حادثه در پایانه شرق را تکذیب کرد وگفت: این حریق هیچ ازتباطی با پایانه شرق ندارد ویک‌کارگاه ساختمانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران