Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:21:40 GMT

آشنا: مسئولان محلی و استانی و ملی در تلاشند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۲۸۴

آشنا: مسئولان محلی و استانی و ملی در تلاشند

مشاور رئیس جمهور در توییتی با اشاره به وقوع سیلاب در شهرهای شمالی کشور و اقدامات لازم برای جلوگیری از آن گفت که مسئولان محلی و استانی و ملی در تلاش برای مقابله با این حوادث هستند.

به گزارش ایسنا، حسام‌الدین آشنا در توییتی اعلام کرد: آق قلا از امروز درگیر سیل شده است. روند سیل به سمت گمیشان و بندر ترکمن در جریان است، باید رسانه‌های محلی تذکرات جدی برای تخلیه روستاهای این دو شهر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندر ترکمن نسبت به اطرافش در چاله قرار دارد و سیل برایش خطرناک‌تر است. مسئولان محلی و استانی و ملی در تلاشند.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: ۹ روستای شهرستان آق قلا زیر آب رفته است؛ پیش از ورود آب به این روستاها نسبت به تخلیه آنها اقدام شد.

میرمحمد غراوی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر نگرانی ما با توجه به نزدیک شدن دبی آب به روستاهای حاشیه گرگانرود در حوزه سیمین شهر، خواجه نفس و چارقلی شهرستان گمیشان است که از مردم این مناطق می‌خواهیم که امشب خانه‌های خود را تخلیه و در مکان‌های امن ساکن شوند و به تذکراتی که داده می‌شود توجه داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری مردم سیلابی که به این سمت در حرکت است را با کمترین خسارت به سمت دریا هدایت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان بیان کرد: در حال حاضر اولویت اصلی ما مدیریت در پخش سیلاب در دشت و همچنین جلوگیری از ورود سیلاب به سکونتگاه‌های شهری و روستایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسام الدين آشنا سیلاب در گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به هنر لعاب کاری در رادیو صبا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه در قالب مسابقه و با رویکرد آشنایی با مهارت‌های شغلی و عمومی با هدف آمورش مهارت‌های عمومی و تخصصی در زندگی پخش می شود.

ویژه برنامه «دوراهی» در هر قسمت با میزبانی از شاغلان حرفه‌های مختلف، مخاطبان را با هنر و حرفه‌های مختلفی آشنا می‌کند و در برنامه فردا دو نفر از متخصصان این رشته فوت و فن لعاب کاری را به شنوندگان آموزش می‌دهد.

لعابکاری ریشه در هنر سفالگری دارد و ایرانیان در دوران باستان با این صنعت به خوبی آشنا بودند. با توجه به استفاده از هنر لعابکاری در سفالگری یا نقوش برجسته، بازار‌های زیادی برای این رشته وجود دارد.

از طراحان داخلی ساختمان که از هنر لعاب روی ظروف در تزیین طراحی‌های خود استفاده می‌کنند تا کسانی که در حوزه تولید ظروف سفال و سرامیک فعالیت دارند.

مسابقه «دوراهی» با اجرای مهدی پر و تهیه کنندگی رضا عزتی از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۱ پخش می شود.  شنوندگان می‌توانند با ارسال پیامک در زمان پخش این برنامه در این مسابقه شرکت کنند

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو
  • با ۸ منبع پنهان گاز متان روی زمین آشنا شوید
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • نگاهی به هنر لعاب کاری در رادیو صبا
  • با اقامت استانی کانادا آشنا شوید
  • اعلام رضایت مسئولان شهری، استانی و کشوری از خدمات ارائه شده در باغ فدک
  • موشن «قیام موشک‌ها»
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • وقوع سیلاب در پنجشیر و ارزگان