Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:36:01 GMT

عامل اسید پاشی کرمانشاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۴۴۵

عامل اسید پاشی کرمانشاه دستگیر شد

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ 'حسین براری' روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره اسید پاشی در میدان جلیلی کرمانشاه، بلافاصله ماموران کلانتری 11 مرکز به محل اعزام گردیدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یکی از شهروندان توسط شخصی ناشناس از نواحی مختلف اعضای بدن مورد اسید پاشی قرار گرفته و فرد اسید پاش نیز متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ براری تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران تلاش گسترده ای برای دستگیری فرد اسیدپاش آغاز کرده و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها، انگیزه خود را اسیدپاشی اختلافات شخصی عنوان کرد.
وی در پایان از معرفی فرد اسیدپاش به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیونی استان را در خود جای داده است.
7458/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 فرمانده انتظامی شهرستان مرکز فوریت های پلیسی کرمانشاه دستگیر اسید 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا یعقوبی، بیان اینکه به درخواست پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی پنچ صفحه مجازی صادر و گردانندگان آنها تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند گفت: ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

وی با اشاره به اینکه رصد و پایش فضای مجازی به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می‌شود افزود: با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی پنج صفحه که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می‌کردند، بلافاصله صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضائی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تأمین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضائی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرایم ارتکابی ادامه یابد.

کد خبر 6088351

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد