Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:34:32 GMT

تردد خودروها در لرستان 5 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۴۴۹

تردد خودروها در لرستان 5 درصد افزایش یافت

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در نخستین روز از سال جدید 380 هزار و 128 تردد در جاده های این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5.30 درصد افزایش یافته است.

عباس شرفی روز جمعه در جمع خبرنگاران در خرم آباد افزود: از این میزان تردد ثبت شده 8.04 درصد سهم وسایل نقلیه سنگین که سرعت متوسط ثبت شده 81.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 کیلومتر بر ساعت است.
وی تعداد خودروهای ورودی و خروجی استان را به ترتیب 53 هزار و 77 و 49 هزار و 255 تردد برشمرد و اظهار داشت: ساعت اوج تردد درجاده های لرستان 17 تا 18 ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: در روز نخست امسال سه راهی چالانچولان - خرم آباد با 27 هزار و 537 مورد تردد وسیله نقلیه و بروجرد - سه راهی چالانچولان با 21 هزار و 352 وسیله بیشترین تردد را داشته اند.
شرفی اضافه کرد: همچنین جاده بیرانشهر - بروجرد با 428 وسیله نقلیه کمترین تردد را داشته است.
وی ادامه داد: 98.4 کیلومتر بر ساعت سرعت در جاده پلدختر - خرم آباد و 97 کیلومتر بر ساعت سرعت در آزادراه اندیمشک به سمت خرم آباد به عنوان بیشترین سرعت خودروها در جاده های لرستان ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تردد در جاده های استان توسط 62 دستگاه دوربین به صورت آنلاین ثبت می شود.
7269/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حمل و نقل سرعت متوسط تردد وسايل نقليه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرانجام بعد از کشمش‌های فراوان بر سر زیان انباشته خودروسازان امروز ایران خودرو از افزایش قیمت یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه های بسیاری داشت خبرداده است.

براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.

البته نکته مهم اینجاست با صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش قیمت‌ کارخانه ای سایر انواع خودروهای داخلی بود و طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط شرکت ها اعلام شود.

اما داستان پژوپارس در سال گذشته چه بود که در نهایت امسال به عنوان نخستین خودرو مجوز افزایش قیمت را دریافت کرده است.

مردادماه سال گذشته بود که شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد مبنی بر توقف تولید این خودرو ، پایان تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرد. این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت ، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.

با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل حدود ۱۰۰ هزار دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، اعلام کرد که این خودرو تا بهار سال آینده برای پاسخ به تعهدات معوق تولید خواهد شد تا مشتریان این محصول نگران تحویل خودروی خود نباشند.

کد خبر 845293 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی ايران خودرو

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند