Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@11:18:49 GMT

اسید پاشی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۴۶۱

اسید پاشی در کرمانشاه

سرهنگ حسین براری گفت: به دنبال گزارش مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره اسید پاشی در میدان جلیلی کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یکی از شهروندان توسط فردی ناشناس از نواحی مختلف اعضای بدن مورد اسید پاشی قرار گرفته و فرد اسید پاش نیز متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براری عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران تلاش گسترده‌ای برای دستگیری فرد اسید پاش آغاز کرده و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفی‌گاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی دستگیر کنند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها انگیزه خود را در این اسیدپاشی اختلافات شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی فرد اسید پاش یه دستگاه قضایی جهات سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبرداد.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسید پاشی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان گفت:۴۰ هزار هکتار از جنگل‌های استان مبتلا به آفت هستند.
احمدی افزود: وسعت جنگل‌های استان ۳۵۰هزار هکتار است که ۴۰ هزار هکتار آلوده به آفت هستند.
وی گفت: طرح مبارزه با افت جوانه خوار درخت بلوط با محلول BT سه سال است آغاز شده و هرسال هزار و ۵۰هکتار جنگل‌های استان سم پاشی می‌شود.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان با اشاره به سرعت انتقال این آفت به درختان جنگل گفت: با توجه به زمان محدود برای مبارزه با این آفت و سرعت انتقال آن از درختی به درخت دیگر همراهی و همکاری گسترده دستگاه‌های دیگر لازم است.
احمدی گفت:زمان سم پاشی باید از ساعت ۵ تا ۹ صبح باشد، چون نور خورشید اثر محلول BT که سازگار با طبیعت از بین می‌برد و ۲۴ ساعت و قبل و بعد استفاده از این محلول نباید بارش باران داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز روغن ماکادمیا برای سلامتی، پوست و مو
  • جشن آب یا سال نو تایلندی / ببینید فقط از یک مراسم آب پاشی، تایلند چقدر درآمد داشته‌است (فیلم)
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از هزار هکتار از مزارع جهرم
  • مبارزه با «سِن گندم» در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • مبارزه به موقع با آفات تولید محصول را افزایش می‌دهد
  • نوشابه های بدون قند رژیمی سرطان زا هستند؟/ شیرین کننده هایی که سبب ناباروری می شوند
  • ضرورت مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌ها