Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال هم در ۱۶ پایگاه شهرستانی با ۸۵ مدرسه و ۸۲۰ کلاس درس به همراه سه باشگاه فرهنگیان و خانه‌های معلم در سراسر استان برای این منظور تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه در راستای تکریم فرهنگیان ۲۵۳ کلاس استان امسال کلاس‌های ویژه بوده که از تمامی امکانات لازم برخوردار است عنوان کرد: امکاناتی از جمله مفرش بودن، دارا بودن پتو، تختخواب، تشک و متکا، یخچال، بخاری و کولر از جمله تجهیزات موجود در کلاس‌های تجهیز شده در آذربایجان غربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان تلاش می‌کند و تمام ظرفیت‌ها و امکانات آموزش و پرورش در اختیار اسکان مسافران نوروزی خواهد بود.

محمدی یادآور شد: در نوروز ۱۳۹۷ بیش از ۴۵ هزار و ۶۰۰ مسافر نوروزی شامل ۱۲ هزار خانواده در ستادهای اسکان فرهنگیان استان شامل مدارس، خانه‌های معلم، اردوگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه فرهنگیان اسکان یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در خصوص برنامه‌های این اداره کل در سال جدید گفت: مدرسه محوری جزو برنامه‌های اولویت دار آموزش و پرورش در سال ۹۸ خواهد بود.

کد خبر 4573617

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم محمدی آموزش و پرورش آذربایجان غربی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان در دیدار با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای جبران کمبود‌های آموزشی در استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و حمایت‌های دولت مردمی، شاهد ارتقای سرانه‌های آموزشی هستیم. 

وی گفت: برای پوشش دادن خلا‌های موجود، در دولت سیزدهم کارگروه‌ها و برنامه‌های مختلف طراحی و نقشه راه را تدوین کردیم تا در زمینه شاخص‌ها رشد مطلوبی داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار از مهم‌ترین محور‌های اقدامات دولت در استان است. پروژه‌های مختلف و متعدد آموزشی در استان داریم که با هدف کاهش مشکلات انجام می‌دهیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه برای جبران عقب افتادگی‌ها برنامه داریم افزود: هر مسیری که برای ارتقای سطح آموزش و پرورش ممکن باشد را می‌پیماییم تا به بهترین سطح برسیم.

معتمدیان بهینه سازی دارایی‌ها و مولد سازی را جزو اولویت‌های استان برشمرد و گفت: یکی از راهبرد‌های جبران سرانه‌های آموزشی، بهره گیری از ظرفیت قانونی مولدسازی است.

وی کیفیت بخشی آموزشی را مهم دانست و گفت: عدالت محوری در حوزه آموزش و پرورش را از طریق سفر‌های شهرستانی و حضور میدانی پیگیری می‌کنیم.

استاندار آذربایجان غربی آموزش و پرورش را پله نخست شناسایی جوانان مستعد دانست و گفت: اقدامات مختلف برای تقویت حوزه جوانان و نوجوانان با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان باید در دستور کار قرار گیرد. 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های ویژه استاندار آذربایجان غربی از فعالیت‌های دانش آموزشی، ورزش دانش‌آموزی این استان را دارای ظرفیت بالایی دانست و گفت: آذربایجان‌غربی به جهت برخورداری از ظرفیت‌های کم نظیر ورزشی، همواره یکی از ارکان اصلی ورزش‌های پایه در سطح ملی است. 

صادق ستاری فر ادامه داد: ۲۸۰۰ فضای ورزشی در دولت سیزدهم و در قالب طرح شهید سلیمانی در کشور افتتاح شده که آذربایجان‌غربی در این زمینه جایگاه نخست را دارد.

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir