Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:19:53 GMT

پارک کودک شهر سروآباد غیراستاندارد است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۵۰۲

پارک کودک شهر سروآباد غیراستاندارد است

سنندج - ایرنا - نماینده استاندارد در سروآباد گفت: وسایل و تجهیزات پارک کودک این شهر فاقد ایمنی لازم بوده و از سال 95 تاکنون استفاده از آن ممنوع اعلام شده است.

تورج احمدی زاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر شروع به کار مجدد پارک کودک شهر سروآباد اظهار داشت: وسایل و تجهیزات مستقر این شهر بازی پارک به دلیل رفع نشدن نواقص فنی آن هنوز فاقد استانداردهای لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تجهیزات کشتی صبا و چرخ و فلک به دلیل استهلاک و نواقص بحرانی غیر قابل بهره برداری بوده و با توجه به اخطار داده شده درخصوص نصب حفاظ به منظور عدم ورود بچه ها دستور جمع آوری آن داده شده است.
نماینده استاندارد در سروآباد یادآور شد: قصر بادی، ترامپولین و موتور شارژی در سامانه نظارت استاندارد تجهیزات شهر بازی ثبت شده و هزینه آن نیز به بهربردار اعلام و نامه اخطار در خصوص پرداخت هزینه های قانونی به شهرداری داده شده است.
وی اضافه کرد: نواقص مربوط به وسایل سرسره بازی و تاب مستقر به صورت ریز و دقیق به شهرداری اعلام شده است که هنوز در این خصوص از طرف بهره بردار اقدامی نشده است.
احمدی زاد افزود: دیگر شهر بازی سروآباد مستقر در روبروی منازل سازمانی سپاه نیز از نظر چیدمان و کف پوش، استقرار مناسب تجهیزات، عدم رعایت نظافت و عدم حفاظ اطراف تجهیزات ناقص و نامنطبق آیین نامه های استاندارد است.
وی به جایگاه سی ان جی شهر سروآباد نیز اشاره کرد و گفت: تنها جایگاه سی ان جی سروآباد مورد بازرسی قرار گرفت که 68 مورد نقض بحرانی دارد که باید در اسرع وقت برطرف شود.
نماینده استاندارد در سروآباد اضافه کرد: شهرداری پس از دریافت مهلت فقط 2 یا سه مورد از نواقض جایگاه سی ان جی را برطرف کرده و سایر نواقص همچنان برطرف نشده که در این خصوص شهرداری تقاضای مهلت زمانی کرده است.
به گزارش ایرنا، تجهیزات کشتی صبا و چرخ و فلک شهربازی تنها پارک کودک شهر سروآباد از سال 93 تاکنون پلمپ شده اند و سایر تجهیزات نیز از سال 95 تاکنون پلمپ و استفاده از آنها ممنوع اعلام شده است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354 / 3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندارد پارك شهر تجهيزات بازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار عملیات بازگشایی گردنه تته سروآباد

دریافت 12 MB کد خبر 6080916

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • استمرار عملیات بازگشایی گردنه تته سروآباد
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان