Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@06:27:27 GMT

یک میلیارد و 200 متر مکعب بارش باران در مازندران

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۶۰۳

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید محمدرضا رضوی صبح جمعه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد :آسمان مازندران برای امروز و فردا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما است.

وی آسمان استان را در روز های دوشنبه و سه شنبه ابری همراه با بارش باران در ارتفاعات مه آلود با بارش برف ،کاهش دما و وزش باد پیش بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: در این دو روز بخش هزار جریب میزان بارش آن بیشتر خواهد شد اما مقدار بارش به اندازه روزهای قبل که منجر به سیل شد؛ نیست.

وی ادامه داد: سامانه بارشی روز چهارشنبه از استان خارج می شود و بتدریج شاهد کاهش ابر خواهیم بود.

رضوی با اشاره به بارش شدید باران در چند روز گذشته ،گفت: در این مدت حدود یک میلیارد و 200 میلیون متر مکعب از رودخانه تلار قائمشهر تا حوزه بهشهر در سطح افق بارش باران داشتیم.

وی میزان بارش تاکام  و ورکی ساری را 163 میلیمتر، سوخته سرای سوادکوه 192 میلیمتر و پل سفید 135 میلیمتر و زیرآب 145  اعلام کرد.

رضوی ادامه داد: در برخی نقاط مرتفع حدود 200 میلیمتر طی 24 ساعت و دشت ناز ساری و امیر اباد 141 میلیمتر بارش داشتیم همچنین بر اساس برآورد اولیه در آلاشت و کیاسر حدود 82 سانتی متر برف داشتیم.

مدیر کل هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارش باران بارش برف سیل بهشهر کاهش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در شهرستان‌های تایباد و خواف موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.   یوسف بنی اسدی افزود: همچنین امروز بارش باران مسیر گناباد-فردوس، جاده ارتباطی اصلی بین خراسان رضوی و خراسان جنوبی، را تحت تاثیر قرار داده بود، اما از ساعتی قبل بارش در این مسیر متوقف شده است.   وی گفت: براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی این بارش‌ها در روز‌های پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین فارس در سال آبی جاری
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین استان در سامانه بارشی اخیر در سال آبی جاری
  • ۸۰ میلیمتر بارش باران طی چند ساعت لارستان ثبت شد
  • ارتفاع بارش در زرآباد به ۲۷۰ میلیمتر رسید
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • کنگان با ۵۰ میلی‌متر رکورددار بارش‌های استان بوشهر
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی