Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:21:19 GMT

بارش برف موجب کندی تردد در برخی جاده های سبزوار شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۷۰۰

بارش برف موجب کندی تردد در برخی جاده های سبزوار شد

سبزوار- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار گفت: بارش شدید برف و باران که از بامداد امروز آغاز شده تردد خودروها در برخی جاده های سبزوار را با کندی مواجه کرده است.

مهدی رحمتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون رفت و آمد خودروها در جاده سبزوار – بردسکن در محدوده گردنه البلاغ و در جاده سبزوار- اسفراین در محدوده گردنه بید و برغمد به علت بارش برف و باران به کندی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: عملیات برفروبی، شن و نمک پاشی در این جاده ها به وسیله راهداران این اداره انجام شده است و عوامل راهداری برای خدمات رسانی به رانندگان و مسافران در جاده ها مستقر هستند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
1922/8145/7495

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وضعيت جاده ها بارش باران و برف سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بر اساس این اعلام احتمال آبگرفتگی معابرو سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها، احتمال کاهش دید وکیفیت هوا، احتمال آسیب به سازه‌های موقتی وسقوط وپرتاب اجسام وجود دارد.

بنا به پیش بینی ها فعالیت سامانه بارشی تا روز یکشنبه ی هفته ی آینده متوقف میشود و از هفته ی آینده سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود.

آمادگی دستگاه‌های اجرایی و ستاد هماهنگی و مدیریت سفر‌های نوروزی، خودداری از تردد در حاشیه رودخانه‌ها ومسیل‌ها، محکم سازی سازه‌های سبک، گلخانه ها، بنر‌های تبلیغاتی و اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در تردد‌های شهری و جاده‌ای به ویژه گردنه‌های کوهستانی و توجه به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی استان توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • واژگونی دو خودرو بر اثر بارش باران وسیل در محور داورزن - سبزوار
  • ریزش سنگ و قطع درختان در جاده پل دختر بر اثر بارندگی شدید + تصاویر