Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@11:17:24 GMT

بارش برف موجب کندی تردد در برخی جاده های سبزوار شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۷۲۷

بارش برف موجب کندی تردد در برخی جاده های سبزوار شد

مهدی رحمتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون رفت و آمد خودروها در جاده سبزوار – بردسکن در محدوده گردنه البلاغ و در جاده سبزوار- اسفراین در محدوده گردنه بید و برغمد به علت بارش برف و باران به کندی انجام می شود.
وی ادامه داد: عملیات برفروبی، شن و نمک پاشی در این جاده ها به وسیله راهداران این اداره انجام شده است و عوامل راهداری برای خدمات رسانی به رانندگان و مسافران در جاده ها مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
1922/8145/7495
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف و باران خدمات رسانی مسافران مشهد مقدس سبزوار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت

به گزارش «تابناک»، یوسف بنی اسدی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران و وزش باد شدید جاده های شهرستان قوچان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان و پایانه مرزی باجگیران در شهرستان قوچان نیز در اثر مه غلیظ کاهش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین وزش باد به همراه گرد و خاک در جاده ترانزیتی سرخس- مشهد تا محدوده بزنگان دید افقی رانندگان را محدود کرده است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از شامگاه چهارشنبه با ورود سامانه بارشی پرفشار به استان، بارش باران شدید بیشتر مناطق استان را فرا خواهد گرفت، حجم بارندگی در مناطق مستعد، موجب سیلاب، آبگرفتگی و رواناب خواهد شد که در این خصوص هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • انجام روزانه ۳۰ هزار تردد در آزادراه شیراز – اصفهان
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • حادثه رانندگی در گردنه شلمزار
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است