Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:51:25 GMT

گلایه استاندار مازندران از اعضای ستاد اجرایی سفر

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۷۹۷

گلایه استاندار مازندران از اعضای ستاد اجرایی سفر

ساری - ایرنا - استاندار مازندران از حضور نیافتن مسئولان کمیته ها در ستاد اجرایی خدمات سفر گلایه کرد.

احمد حسین زادگان روز جمعه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: برخی مدیران در پاکسازی استان، اقدامی انجام ندادند.
وی با بیان اینکه گلایه هایی در زمینه سیل از اداره کل روستایی و راهداری داریم، افزود: البته اداره کل روستایی در زمینه مازندران پاک اقداماتی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مازندران گفت: وقتی ما نسبت به پاکسازی استان، جدی نباشیم چه انتظاری از گردشگران برای تمیز نگه داشتن استان داریم.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه اینجا جلسه زینتی نداریم، تصریح کرد: جلسات ستاد تسهیل باید همانند ستاد جنگ باشد.
حسین زادگان ادامه داد: معنی ندارد وقتی جلسه می گذاریم مدیران حضور نیابند، وقتی حضور ندارند چرا شعار نوروز بانان بی نوروز را سر می دهند.
وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها، احساس مسئولیت لازم ندارند و کار خروجی ندارد، خاطرنشان کرد: ستاد سفر به دنبال افزایش رضایتمندی مردم است اما این کار چگونه باید اتفاق افتد.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه اگر قرار است خروجی ستاد مثبت باشد باید احساس مسئولیت کنیم، اظهار کرد: بخشی از کار مربوط به مازندران پاک بود و اعلام کردیم این فرهنگ سازی شروع شود تا بتوانیم در دوره مدت چند ساله، نتیجه بگیریم.
وی با بیان اینکه به دنبال کاهش حوادث در این ایام هستیم، ادامه داد: خسارت وارد شده از محل فوتی ها در تصادفات، جبران شدنی نیست و باید در این زمینه عزم ملی داشته باشیم.
استاندار مازندران با تاکید بر هم افزایی های بین بخشی، گفت: این مورد تایید نیست که هر کمیته ای بخواهد ساز خود را بزند.
وی تصریح کرد: وقتی ساعت هایی که باید در کنار خانواده باشیم در ستاد سفر مستقر هستیم پس تلاش ها مضاعف شود تا خروجی بهتری داشته باشیم.
این مسئول با بیان اینکه آمارها باید واقعی باشد، یادآور شد: نبودن نظارت بر بازار، به اقتصاد گردشگری مازندران ضرر می زند چراکه گردشگر با تصور قیمت های گزاف در مازندران، اقلام مورد نیاز را همراه خود می آورد و خریدی در مازندران انجام نمی دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سیل آسیب زیادی به مردم وارد شد، گفت: مردم علاوه بر آسیب مادی، متحمل آسیب روحی هم شدند.
حسین زادگان با بیان اینکه در چند روز آینده وضعیت استان تثبیت می شود، تصریح کرد: غرب مازندران آسیبی در این زمینه ندارد و پذیرای گردشگران است.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه های صنایع دستی باید مورد توجه باشد، گفت: نمایشگاه های دائمی صنایع دستی باید ایجادشود.
9927/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد استاندار گلايه ستاد اجرايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، محمد ترکمانه گفت: تاکنون به ۱۲۰ روستای سیل زده در جنوب سیستان و‌بلوچستان‌ امداد رسانی شده است .
مدیر عامل بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)  افزود:  ستاد اجرایی فرمان امام در سه‌ شهرستان دشتیاری، کنارک، زرآباد مشغول خدمات رسانی‌ به مردم سیل زده  است و تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان توزیع شده است.

ترکمانه عنوان کرد: با توجه با هماهنگی‌های شده با استانداری سیستان و بلوچستان، تمامی دستگاه‌های امدادی در مناطق سیل زده با محوریت ستاد اجرایی فرمان مشغول به فعالیت هستند، که این‌موضوع کار امداد رسانی را به سیل زدگان راحت کرده است.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نیرو‌های خدمات رسان ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در بین سیل زدگان، در جبهه مختلف در حال تخیله آبگرفتگی خانه‌های مردم هستند و برای کودکان سیل زده، بسته‌های اسباب بازی توزیع میکنند.
وی عنوان کرد:با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیرو‌های ستاد تا آخرین روز درکنار مردم این‌منطقه هستند و خسارت مردم، بویژه درمناطق محروم که دام و‌لوازم خانگی آنها از بین رفته، جبران‌خواهد شد.

ترکمانه‌ اظهار کرد: تلاش خواهیم‌ کرد منازل روستایی مناطق سیل زده رو بیمه کنیم، تا در شرایط بحران و سیل این‌مردم بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت
  • استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد