Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم تختی گفت: واقعیت امر هیچ پیش بینی از گیشه فیلم تختی ندارم زیرا گیشه امروز سینما شرایط کاملاً پیچیده‌ای دارد و هیچ پیش بینی خاصی از آن نمی توان انجام داد اما با این وجود امیدوارم فیلم مورد رضایت مخاطبان قرار گیرد.

بهرام توکلی نویسنده و کارگردان سینما درخصوص پرداختن به پروژه‌های سنگین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: به طور مشخص پرداختن به فیلمی با محوریت زندگی غلامرضا تختی الزاماتی را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که دو سال پیش پرداختن به عملیات تنگه ابوقریب الزامات خود را می طلبید و اگر نوع ساخت من تغییر کرده صرفاً به دلیل ملزوماتی است که باید برای ساخت اثر در نظر گرفت.

وی در همین راستا ادامه داد: من در گام اول هیچگاه تصمیم به ساخت پروژه عظیم و یا همان بیگ پروداکشن را نداشته ام و در گام اول تصمیم می گیرم تا یک قصه را آن طور که مورد نظرم هست روایت کنم. حال این قصه به همراه خودش وسایل مورد نیز ساخت خود را به همراه می آورد.

کارگردان فیلم تختی در خصوص Big Productin در سینما اضافه کرد: نفس اینکه من بخواهم از ابتدا پروژه ای عظیم بسازم درست نیست زیرا اعتقاد دارم پروژه های عظیم و پرخرج نقطه قوت یک اثر محسوب نمی شود همانطور که نمیتوان آن را نقطه ضعف آن دانست.

وی درباره دلیل ساخت فیلمی همچون تختی ادامه داد: فیلم تختی به حال و هوای جامعه امروز بستگی دارد و احساس کردم جامعه نیاز به یادآوری برخی آدم‌ها دارد. خواستم در این فیلم به خودم و خودمان یادآوری کنم که ما همیشه اینگونه نبودیم. آدم‌هایی وجود داشتند که میتوان سالها منش آنها را یادآوری کرد که غلامرضا تختی نمونه بارزی از آن است.

وی درباره استفاده از نابازیگران در فیلم تختی افزود: ما سعی کردیم که بازی نابازیگران در نقش غلامرضا تختی هیچ لطمه ای به کار نزند. انتخاب نقش جوانی غلامرضا تختی یعنی کسی که بیشترین بازی را داشتند چندین ماه طول کشید و بعد از سه ماه جستجو این بازیگر پیدا شد.

توکلی درباره احتمال موفقیت تختی در گیشه خاطرنشان کرد: واقعیت امر هیچ پیش بینی از گیشه فیلم تختی ندارم زیرا گیشه امروز سینما شرایط کاملاً پیچیده‌ای دارد و هیچ پیش بینی خاصی از آن نمی توان انجام داد اما با این وجود امیدوارم فیلم مورد رضایت مخاطبان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهرام توکلی اخبار سینما سینمای ایران اخبار سینمای ایران فیلم ت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود

پروژه ساخت مدرسه در منطقه محروم اریسمان بادرود پس از شش سال هنوز بلاتکلیف بوده و هیچ اقدامی برای اجرایی شدن این پروژه صورت نپذیرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، با حضور وزیر آموزش و پرورش در 29 دی‌ماه کلنگ مدرسه شش کلاسه در روستای اریسمان به زمین زده شد به نحوی که کلنگ این مدرسه با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در شهرستان نطنز به زمین زده شد.

یوسف نوری، وزیر وقت آموزش و پرورش در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه روستای اریسمان، با قدردانی از خیرین مدرسه ساز، اظهار امیدواری کرد در این مدارس شاهد تربیت دانش‌آموزانی در راستای منویات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین باشیم.

محمد ظریفی، سرپرست فرمانداری نطنز، رحمت‌الله فیروزی‌پور، نماینده ادوار مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان نطنز و استان اصفهان در آیین کلنگ‌زنی مدرسه دخترانه روستای اریسمان از سوی وزیر آموزش و پرورش حضور داشتند.

زمین و یک میلیارد تومان هزینه اولیه ساخت این مدرسه از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به آموزش و پرورش اهدا شده و تامین بقیه هزینه‌ها بر عهده اداره کل نوسازی مدارس اصفهان است که مقرر اقدامات لازم صورت پذیرد.

این در حالی است که هیچ اقدامی برای ساخت این پروژه صورت نگرفته است و در حالی این قطعه زمین به مساحت تقریبی 850 متر مربع توسط خیر مرحوم حاج احمد آقا فخری جهت ساخت مدرسه اهداء و در تاریخ 18 بهمن 97 کلنگ‌زنی با حضور عباس رضایی استاندار وقت اصفهان  کلنگ‌زنی شده بود.

این ملک دو بار توسط مسئولین وقت استانی و شهرستانی جهت ساخت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی کلنگ‌زنی شد ولیکن متاسّفانه تاکنون هیچ اقدامی جهت ساخت آن صورت نگرفته و بلاتکلیف مانده است و این سوال مطرح بوده که پیگیری این مسأله بر عهده کدام مسئول است؟

محمدرضا عملی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، اظهار داشت: در سال یک هزار و 400 پس از حضور نوری وزیر وقت آموزش و پرورش به منطقه بادرود و در زمان ریاست آقای عصمتی و با پیگیری‌های آقای فیروزی‌پور نماینده مجلس مقرر شد که یک مدرسه در نقطه محروم منطقه احداث شود.

وی افزود: در نهایت توسط رئیس وقت اداره آموزش و پرورش شهر بادرود روستای اریسمان جهت ساخت مدرسه معرفی و با حضور وزیر وقت آموزش و پرورش کلنگ‌زنی آن انجام که مقرر شده اعتبار ساخت آن از منابع ملی تامین شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود افزود: اما پس از کلنگ زنی در زمان مهندس نسیمی مدیرکل وقت نوسازی استان و بررسی‌های اولیه زمین معرفی شده از نظر ابعاد به دلیل مثلثی بودن و قرار گرفتن در مسیر سیل و کنار رودخانه مورد تایید قرار نگرفت و اعتباری هم جهت ساخت تخصیص پیدا نکرد.

وی گفت: در آبان ماه سال 1402 و پس از انتصاب مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان اصفهان و پیگیری صورت گرفته به منظور بررسی مشکلات منطقه و بازدید میدانی از مدارس و غیره وی از محل ساخت مدرسه مذکور در روستای اریسمان با حضور دو نفر از اعضای شورای اسلامی روستای اریسمان بازدید و نظر خود را  پیرامون ابعاد زمین مثبت اعلام کردند.

عملی تصریح کرد: بعد از بازدید از مدرسه‌ای که جهت تخریب معرفی شده بود آن را ایمن و فعال تشخیص داده و با توجه به آمار کم دانش‌آموز، امکان ساخت مدرسه در اریسمان را منتفی اعلام و مقرر شد مدارس شهید صفدری و شهید موذنی به سیستم گرمایش شوفاژ تجهیز شود.

وی تاکید کرد: نظر بر اینکه نماینده در خرداد سال 1402 در توزیع اعتبار حوزه انتخابیه، دو میلیارد تومان جهت ساخت این مدرسه در روستای اریسمان در نظر گرفته بودند و از طرفی مدیرکل نوسازی مدارس طی مکاتبه با فرمانداری با تخصیص این اعتبار جهت ساخت مدرسه در روستای اریسمان مخالفت و از نماینده درخواست کردند که این اعتبار را جابجا کنو لکن نماینده با جا به جایی این اعتبار موافقت نکردند و نهایتا این اعتبار برای ساخت مدرسه اریسمان به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان اعلام شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود افزود: پیگیری‌های اداره آموزش و پرورش و بخشداری بادرود و  فرمانداری نطنز جهت تخصیص این اعتبار نتیجه نداده و هیچ اعتباری به منطقه اختصاص نیافته و سازمان مدیریت اعلام کردند فقط 30 درصد اعتبار دولتی محقق شده و اعتبار مذکور در حوزه بهداشت و درمان جهت تکمیل مرکز بهداشتی درمانی شهید شریفیان بادرود هزینه شده است.

وی ابراز داشت: تمامی موارد بالا مستند بوده و مکاتبات و نامه‌ها موجود بوده و اظهارات بی‌پایه و اساسی که بعضا در فضای مجازی به دروغ منتشر شده و آموزش و پرورش را متهم کرده و خاطر همشهریان روستای اریسمان را مکدّر می‌کند، مغرضانه و کذب است.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • حضور مردم در محفل قرآنی، حکایت از وجود چتر معنویت در جامعه دارد
  • تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در ۱۴۰۳
  • یک دهه تورم اقتصادی و رکود فکری در گیشه