Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مهد قرآن خمینی شهر گفت: برای تامین پوشاک و کفش حدود ۳۰۰ دانش آموز نیازمند در سطح شهرستان بن های ۲۰۰هزار تومانی با مشارکت خیران توزیع شد.

«علیرضا کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خمینی شهر با اعلام اینکه حدود 300نفر از دانش آموزان نیازمند در سطح شهرستان از بن هدیه 200هزار تومانی ویژه نوروز بهره مند شدند، گفت: صندوق خیریه دانش آموزی حضرت محمد(ص) وابسته به موسسه مهد قرآن کریم خمینی شهر در بهمن ماه سال 95 با هدف انسانی دینی کمک به هم نوع و دانش آموزان کم بضاعت و یتیم سطح شهرستان تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل مهد قرآن خمینی شهر با اشاره به موظف بودن انسان ها در برابر مسئولیت های خود در جایگاه های مختلف افزود: از مهم ترین این مسئولیت ها توجه به هم نوعان خود در فصل های مختلفی از سال مثل شب عید یا روز نیکوکاری یا آغاز مهر فصل مدارس است.

 

وی با بیان اینکه در موسسه خود را موظف می دانیم که به سنین کودک و نوجوان مفاهیمی مانند حس تعاون و مشارکت در امور اجتماعی را بیاموزیم، اضافه کرد: معلمان در فراگرفتن این آموزه هایی که جنبه دینی و انسانی دارد نقش فراوانی دارند و قطعا در خدمت رسانی به هم نوعان یا جامعه بشری کمیت مهم نیست و نفس کار از اهمیت برخوردار بوده و در جامعه ارزش بسیاری دارد.

 

کاظمی با ابراز اینکه خدمات این خیریه مقطعی است و تعداد بسیاری از نیازمندان عید نوروز و ماه مبارک رمضان از خدمات خیریه بهره مند شده اند، ادامه داد: برای شب عید امسال به دانش آموزان نیازمند بن خرید لباس به مبلغ 150هزار تومانی و بن خرید کفش به مبلغ 50هزار تومانی هدیه داده شد با این تفاوت که سال های قبل فرد مورد نظر را به فروشگاه خاصی معرفی می کردیم اما امسال مهد قرآن اجناس را خریداری کرده و به دست افراد مورد نظر رساند و این کار را بر اساس بانک اطلاعاتی که در خیریه جمع آوری کردیم، انجام شد./

پایان پیام/556

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان اعتکاف مراسم اعتکاف چهارشنبه سوری خبرگزاری نوروز عید نوروز ایام نوروز سال نو کمک به دانش آموزان نیازمند نوروز خمینی شهر دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی