Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@17:33:15 GMT

تردد ۴ میلیون خودرو در جاده‌های خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۰۰۶

تردد ۴ میلیون خودرو در جاده‌های خوزستان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ۲۵ اسفند تا یکم فروردین ماه جاری بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در راه‌های این استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: روز چهارشنبه ۲۹ اسفندماه سال گذشته با بیش از ۷۰۰ هزار تردد خودرویی، راه‌های خوزستان پر ترددترین روز سفر‌ها را داشتند که از این تعداد ۶۶۴ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سنگین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی نیا بیان کرد: در محور‌های بندر امام - ماهشهر، اهواز - شوش - اندیمشک، ماهشهر- بندر امام و شوش- اهواز به ترتیب بیشترین تردد را با میانگین ساعتی ۹۰۰ خودرو تا کنون ثبت سامانه تردد شمار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شده است. و مسافران نوروزی جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها و مناطق گردشگری استان تا ۲۰ فروردین ماه علاوه بر سامانه ۱۴۴ می‌توانند از رادیو سلامت بهره ببرند.  

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پایان اظهار داشت: کوشش نیرو‌های راهداری با آمادگی کامل و فعالیت شبانه روزی بر آن است تا مسافران سفر‌های ایمنی را در استان تجربه کنند.

در خوزستان ۱۸ هزار کیلومتر جاده، ۵۶ محور ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه وجود دارد که بیشتر جاده‌ها ۲ طرفه هستند.

انتهای پیام/ ن

وضعیت تردد در جاده های خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان

 طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز، چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۳ و هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، سوسنگرد، شادگان، شوش، کارون، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامهرمز و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند