Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛‌ معاون درمان وزیر بهداشت و رییس سازمان اورژانس کشور بعنوان نمایندگان ویژه وزیر بهداشت جهت مدیریت و پیشگیری از بحران، تداوم رسیدگی و ارتقای خدمات بهداشتی درمانی به مردم سیل زده استان های گلستان، خراسان شمالی، مازندران و سمنان منصوب شدند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی درمان سیل معاون وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین

وزیر امور خارجه مجارستان با هشدار در این باره که اظهارات در مورد اعزام نیروهای ناتو به اوکراین جنگ جهانی سوم را نزدیکتر می‌کند، گفت: بوداپست خواستار آغاز هرچه سریعتر مذاکرات بین مسکو و کی‌یف برای برقراری آتش‌بس و پایان درگیری است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پیتر سییارتو، وزیر امور خارجه مجارستان در مصاحبه با خبرگزاری «تاس» ابراز عقیده کرد که اظهارات برخی رهبران کشورهای غربی در مورد امکان اعزام نیروهای ناتو به اوکراین خطر وقوع جنگ جهانی سوم را افزایش می‌دهد.

وی گفت: «در چنین شرایط بحرانی، نه تنها عمل، بلکه گفتار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، وقتی صحبت از امکان اعزام نیرو به اوکراین از زبان رهبران برخی کشورهای عضو ناتو شنیده می‌شود، این واقعا خطرناک است زیرا ما نمی‌خواهیم با این تهدید روبرو شویم. خطر وحشتناک جنگ جهانی سوم بسیار نزدیک است.»

وزیر خارجه تاکید کرد که مجارستان از متحدان خود می‌خواهد به گونه‌ای صحبت نکنند که جنگ جهانی را نزدیک تر کند. به گفته او، اخیراً در اروپا افراد منطقی بیشتری یافت می‌شوند که برخلاف برخی از رهبران سیاسی تمایل به مخالفت با تشدید تنش دارند.

تمایل مجارستان به ادامه تماس‌ها با روسیه در بالاترین سطح

پیتر سییارتو همچنین ابراز اطمینان کرد که مجارستان قصد ندارد از تماس با مقامات روس در بالاترین سطح چشم پوشی کند.  وزیر امور خارجه در مصاحبه با تاس یادآور شد: برای ما بدیهی است که حفظ ارتباط با رهبری روسیه ضروری است. ما معتقدیم که راه‌های ارتباطی باید باز باشد، زیرا اگر آنها را ببندیم، شانس صلح در آینده را کاهش خواهیم داد.

وی افزود که با مقامات ارشد روسیه از جمله سرگئی لاوروف وزیر خارجه، الکساندر نواک معاون نخست وزیر و دنیس مانتوروف وزیر صنعت و تجارت در تماس دائمی است.

تاکید مجارستان بر لزوم آغاز سریع مذاکرات بین روسیه و اوکراین

 وزیر خارجه مجارستان همچنین تاکید کرد که کشورش خواستار آغاز هر چه سریعتر مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین است.

سییارتو گفت: «موضع ما در قبال درگیری اوکراین که در نزدیکی کشور ما ادامه دارد، بسیار روشن است. ما معتقدیم که روسیه را نمی توان در این مناقشه شکست داد. غرب به ارسال تسلیحات به اوکراین ادامه می‌دهد به این امید که از «پیروزی بزرگ» روسیه جلوگیری کند. ولی رویکرد ما این است که باید هر چه سریعتر آتش بس برقرار شده و مذاکرات صلح آغاز شود.»

به عقیده او، هر چه زودتر مذاکرات آغاز شود، افراد کمتری جان خود را از دست می‌دهند و اوکراین نیاز به بازسازی کمتری خواهد بود.

اوکراین|مخالفت چین با مذاکرات صلح بدون مشارکت روسیهامکان میانجیگری هند در حل مناقشه روسیه و اوکرایناوکراین| سرنوشت کمک مالی آمریکا به کی‌یف روشن می‌شودانتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لتونی: ناتو آماده اعزام نیرو به اوکراین نیست
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • واکنش وزیر اسبق به خودکشی دکتر پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • خطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • امدادرسانی به ۱۷۳ نفر در سیل لرستان
  • درباره دستمزد ۱۴۰۳ / افزایش حقوق کارگران باطل می شود ؟
  • ساره جوانمردی با یک مهمان ویژه به پارالمپیک پاریس می‌رود
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم