Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عزیزالله شمس با اشاره به اینکه دومین محموله دام سبک وارداتی حامل بیش از  16 هزار راس گوسفند زنده اروپایی بوده است، گفت: از این تعداد حدود 9 هزار راس ترخیص و از گمرک خارج شده  است.

وی گفت: با پیگیری های صورت گرفته 7 هزار راس دام زنده باقی مانده نیز تا پایان امروز از گمرک چابهار ترخیص خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، در ایام پایانی سال با توجه به کمبود گوشت قرمز در کشور تلاشهای شبانه روزی در گمرکات مرزی کشور برای ترخیص هرچه سریع تر این محموله ها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وزن محموله16300 راسی گوسفند زنده اروپایی  نزدیک به هزار تن است. حدود 511 تن ترخیص و مابقی نیز در روز جاری از این گمرک ترخیص خواهد شد.

با توجه به تلاشهای شبانه روزی کارکنان در مناطق مرزی کشور بهتر است، در صورت وجود امکانات و منابع رسیدگیهای لازم  از سوی دفاتر ستادی نسبت به این مناطق صورت گیرد.

همچنین شمس با بیان اینکه، محموله قبلی دام زنده وارداتی نیز متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام بوده است، گفت: بیش از 50 هزار راس گوسفند زنده مربوطه نیز به طور کامل از گمرک چابهار با طی تشریفات قانونی ترخیص شده است.

به گفته مدیرکل گمرک چابهار، بر این اساس طی دو هفته اخیر حدود  70 هزار راس دام سبک اروپایی، متعلق به شرکت امور دام کشور از این گمرک ترخیص شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گمرک گوشت قرمز شبانه روزی وزن گمرک ترخیص دام سبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی نیک‌طبع مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان درباره آخرین وضعیت تالاب جازموریان واقع در جنوب استان کرمان پس از وقوع سیلاب‌های اخیر گفت: بر اساس آخرین رصد نقشه‌های ماهواره‌ای، در حال حاضر ٥٠ هزار هکتار از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده و سیلاب کماکان در حال وارد شدن به تالاب است.

نیک‌طبع با بیان اینکه تالاب جازموریان تالاب کم‌عمق و کاملا فصلی است، خاطرنشان کرد: این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن، جذب آب به صورت یک اسفنج است که نه فقط باعث تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک سال می‌شود، بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند.

وی همچنین درباره دریافت حقابه زیست محیطی تالاب جازموریان گفت: مطالعات زیست محیطی حقابه تالاب جازموریان در سه وضعیت مرطوب، خشکسالی و ترسالی صورت پذیرفته و مکاتبات لازم برای رهاسازی حقابه صورت پذیرفته است و شرکت آب منطقه‌ای نیز در مواردی رهاسازی حقابه را انجام می‌دهد و مکاتبات آن را به این اداره کل ارسال می‌کند.

کد خبر 846779 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها تالاب خبر مهم استان‌ کرمان باران سازمان حفاظت محیط زیست

دیگر خبرها

  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • بخشنامه جدید برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است