Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سمنان گفت:مسئولان با درایت و توانمندی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال برای رونق تولید در کشور تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و سخنرانی ایشان در بارگام ملکوتی امام رضا(ع) بسیار حکیمانه و ارزشمند بود و باید آحاد مردم و مسئولان به این منویات با جان و دل توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمانی که به منویات رهبر معظم‌ انقلاب توجه شد، کشور به سربلندی رسید و در زمانی که به نسخه های غربی توجه شد، کشور به مسیر رکود و عقبگرد افتاد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه مسئولان با درایت و توانمندی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال برای رونق تولید در کشور باید تلاش کنند تصریح کرد: عزت و سربلندی ایران در گرو حمایت همه جانبه از رونق تولید و تلاش برای خودکفایی اقتصادی است و با تلاش مضاعف می توان به این مهم دست یافت.باید دریافت همه باید به منویات رهبری توجه کنیم و به پشتوانه ولایت فقیه، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به آخرین روز آیین اعتکاف، افزود: اعتکاف یکی از سنّت های با برکت اسلامی است و معتکفان کشورمان در روزهای نوروزی برای عبادت خداوند در مساجد حضور دارند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: اعتکاف در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد و حضور پرشور جوانان در این آیین از دستاوردها و از رویش های انقلاب است.

انتهای پیام / گ

شعار «رونق تولید» با تکیه بر توان داخلی محقق می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام محمدخلیل‌پور   اظهار کرد: رهنمودها و نصیحت‌های امام جمعه محترم شهر ارومیه باید سرلوحه کارهای مجموعه مدیریت شهری قرار داده شود.

وی افزود: با اینکه جز کلان شهری‌های کشور نیستیم ولی هزینه‌های متناسب با کلانشهرهای کشور را در هر حال پرداخت می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به معضل ترافیک گفت: تعاملات دستگاه‌های ذیربط برای رفع معضل ترافیک در شهر ارومیه یک امر ضروری است.

خلیل‌پور تصریح کرد: راکد بودن ساخت و ساز در شهر باعث افزایش جرایم اجتماعی و افزایش شغل‌های کاذب در شهر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صنعت ساخت و ساز یکی از اساسی‌ترین مباحث اشتغال در شهر ارومیه است به عنوان نماینده مردم در شورا از امام جمعه محترم درخواست مساعدت برای ابلاغ طرح تفصیلی جامع شهری که ارومیه را به عنوان کلان‌شهر معرفی می‌کند، داریم.

خلیل‌پور تاکید کرد: با این کار می‌توانیم ضمن ایجاد اشتغال از جذب کمک‌های دولتی در مباحث مربوط به مسائل ترافیکی و… بهرمند شویم که نقش بسزایی در رونق ساخت و ساز و اشتغال‌زایی و چرخه اقتصادی و توسعه شهر دارد.

 

دیگر خبرها

  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • هنرمندانی که از غزل رهبر معظم انقلاب استقبال کردند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور