Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:49:17 GMT

تعداد مجوزهای طرح ترافیک خبرنگاری 98 کاهش نمی یابد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۲۷۵

تعداد مجوزهای طرح ترافیک خبرنگاری 98 کاهش نمی یابد

تهران- ایرنا- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: تعداد مجوزهای طرح ترافیک خبرنگاری در سال 98 نسبت به پارسال تغییری نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سال گذشته 2 هزار و 240 طرح ترافیک ویژه خبرنگاران با تخفیف 90 درصدی از سوی شهرداری تهران به این قشر ارائه شد که البته این تعداد سهمیه صدای بسیاری از اهل رسانه را درآورد چرا که سهمیه ها نسبت به سال 96 یک سوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران روز جمعه به خبرنگار ایرنا می گوید که امسال تعداد طرح های خبرنگاری تغییری نمی کند.
وی در خصوص نحوه توزیع این کارت ها نیز می افزاید: این موضوع در کمیسیون های شورای شهر تهران در دست بررسی است اما روند کاری مانند سال 97 است.

** ثبت نام طرح ترافیک پایتخت محدودیت زمانی ندارد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران همچنین گفت که ثبت نام در سامانه طرح ترافیک به منظور اخذ مجوز برای تردد در محدوده مرکزی شهر محدودیت زمانی ندارد و هر لحظه امکان پذیر است.
پورسیدآقایی تصریح کرد: برای طرح ترافیک از هیچکس ثبت نام نمی کنیم و شهروندان در هر ساعت شبانه روز می توانند با مراجعه به سایت my.tehran.ir نسبت به ثبت نام و شارژ حساب کاربری خود برای تردد در محدوده های مرکزی شهر اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، طرح جدید ترافیک شهر تهران از روز شنبه 15 اردیبهشت سال گذشته اجرایی شد و در این طرح دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.
در شرایط کنونی 2 طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.
زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل نیز طرح های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی شود.
براساس طرح زوج و فرد تردد خودروها از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران براساس آخرین رقم سمت راست پلاک خودروها محدود است.
همچنین محدوده طرح ترافیک از سمت شمال خیابان مطهری، از سمت جنوب خیابان شوش، از سمت غرب خیابان کارگر و از سمت شرق خیابان شریعتی و 17 شهریور است.
تهرام/9343//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي طرح ترافيك اهالي رسانه شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد

عبداله خوان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه مرکز نفس( نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می شود تاکید کرد هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.

این مسئول ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهادهای امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.

بنا بر گفته های خوان زاده اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی را عوامل موثری در کاهش سقط عمدی جنین برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه‌های سفر حج کاهش یابد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد